نماينده مردم شهرستان هاي ايجرود و ماهنشان در مجلس شوراي اسلامي:
با تمام توان در خانه ملت از برنامه هاي ناجا براي ارتقاي سطح معيشت و اقتدار نيروي انتظامي حمايت می کنیم.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۵۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماينده مردم شهرستان هاي ايجرود و ماهنشان در مجلس شوراي اسلامي در دیدار با سردار فرمانده انتظامی استان گفت : با تمام توان در خانه ملت از برنامه هاي ناجا براي ارتقاي سطح معيشت و اقتدار نيروي انتظامي حمايت می کنیم.

سید مرتضی خاتمي افزود: با تمام توان در خانه ملت از برنامه هاي ناجا براي ارتقاي سطح معيشت و اقتدار نيروي انتظامي حمايت می کنیم.

وی اظهار داشت: براي ارتقاي سطح معيشت و اقتدار نيروي انتظامي در مجمع نمايندگان و كميسيون هاي مربوط نيز پيگير موضوع هستیم.

فرمانده انتظامي استان زنجان نيز در این دیدار ضمن تقدير و تشكر از حمایت های نماينده مردم شهرستان هاي ايجرود و ماهنشان در مجلس شوراي اسلامي از ناجا گفت: روابط كاري و فضاي تعاملي بين مجموعه انتظامي استان و نمايندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بسيار مثبت و خوب است.

سردار علی آزادي افزود: روند گسترش تعاملات و حمایت ها با جديت بيشتري به نفع مردم و كاركنان ناجا تداوم داشته باشد.

گفتنی است، در این دیدار طرفین تاکید کردند در آينده نزديك و در صورت هماهنگ شدن شرايط يك نشست جمعي با حضور كليه نمايندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و فرمانده انتظامي استان زنجان براي تسريع در روند پيشبرد امورات فرماندهی انتظامی استان با حضور هيئت رئيسه نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران برگزار شود.

ارسال نظرات