خبرهای داغ:
آیت الله ناصری گفتند: رسم بزرگان و علمای پیشین بر این بوده است که هر شب جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء تسبیحات حضرت زهرا (س) گفته و نماز امام زمان (عج) می خواندند و بعد یک شال روی سر خود انداخته و حدیث شریف...
کد خبر: ۸۸۹۳۰۲۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرنگار بسیج برخوار؛ به مناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، طلاب و روحانیون شهرستان برخوار در بیت آیت الله ناصری در شهر دولت آباد گرد هم آمدند.
آیت الله محمد ناصری دولت آبادی در این جلسه ضمن اشاره به روایتی از حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام در رابطه با ظرفیت وجود انسان در عالم هستی گفت: آنچه در عالم وجود است از مجردات گرفته تا مرکبات؛ همه و همه در وجود انسان قرار داده شده است.

استاد اخلاق حوزه های علمیه افزودند: هر عملی که ما انجام می دهیم توسط ملائک پنج گانه ثبت و ضبط می شود و هر آنچه در نیت و عمل ما می گذرد، در قلب ما حک شده و توسط ماموران الهی ثبت می شود و در قیامت علاوه بر خداوند متعال پیامبران و ائمه اطهار هم شاهد هستند.

ایشان تاکید کردند: فراموش نکنیم خداوند هم می بیند هم می شنود و هم می داند و  ائمه اطهار (ع) هم از همه اعمال ما باخبر هستند، بنا بر این باید بکوشیم بین خود و خدا عملی انجام دهیم که مورد رضای خدا و ائمه اطهار علیهم السلام باشد.

این عالم گرانقدر خطاب به طلاب و روحانیون حاضر در جلسه اظهار کردند: همه ما مشکلاتی داریم که برای رجوع و رفع آن ها باید به فرمانده و اربابمان رجوع کنیم و از او بخواهیم این موانع را برطرف کند، سرباز باید با فرمانده خود و بنده با ارباب خود در ارتباط باشد.

آیت الله ناصری ادامه دادند: رسم بزرگان و علمای پیشین بر این بوده است که هر شب جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء تسبیحات حضرت زهرا (س) گفته و نماز امام زمان (عج) می خواندند و بعد یک شال روی سر خود انداخته و حدیث شریف کساء را زمزمه می کردند و سپس مشکل خود را با امام زمان ارواحنا فداه مطرح می کردند.

این استاد حوزه در پایان اظهار کردند: یقین داشته باشیم حضرت ولی عصر (عج) مشکل سربازان خود را حل می کند، پس ما هم با فرمانده و اربابمان رابطه نزدیک تری داشته باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار، سرهنگ علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار، حجت الاسلام و المسلمین سید اصغر مرتضوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار و ائمه جمعه شهرستان برخوار از مسئولان حاضر در این مراسم بودند.
گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان برخوار در بیت آیت الله ناصری
ارسال نظرات
پر بیننده ها