خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 در جمع علمای اهل سنت منطقه سیرکان گفت:

بهترین راه برای مقابله با دسیسه های دشمنان ،وحدت بین مسلمین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) در جلسه انس و مودت با جمعی از علمای اهل سنت منطقه سیرکان گفت: بهترین راه مقابله با دسیسیه دشمنان، وحدت بین مسلمین و پرهیز از تفرقه است.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۱۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14امام حسین (ع)،جلسه دیدار ، همدلی وانس ومودت مسئول نمایندگی ولی فقیه درلشکر عملیاتی 14 امام حسین(علیه السلام) با امام جمعه و جمعی از علمای اهل تسنن در محل حوزه علمیه شهر سیرکان برگزار گردید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر با ابراز خرسندی از این دیدار وتقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این جلسه ،در خصوص ماموریت لشکر مطالبی را بیان کرد و خاطر نشان کرد: محرومیت زدایی وتامین امنیت از مهمترین اهداف سپاه در منطقه مربوطه است.

وی وخواستار همکاری وتعامل بیشتر عوامل بومی منطقه در راستای تحقق بهتر ماموریت محوله به یگان شد و افزود: وحدت بین مسلمین و پرهیز از تفرقه را از بهترین راه مقابله با دسیسیه های دشمنان برشمرد.

لازم بذکر است که حاضرین مطالبی در خصوص مشکلات وبعضا" موانع انجام کار و مسائل دیگر را بیان نمودند.

همچنین در پایان جلسه، مولوی ملک محمد امام جمعه شهر سیرکان ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار و اعلان رضایت و تجلیل از عملکرد لشکر در مدت حضور در منطقه خواستار تداوم این دیدارها در راستای وحدت بیشتر و رفع موانع و مشکلات در حد امکان از دوش مردم شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار