عملیات احداث باغ موزه دفاع مقدس استان البرز آغاز شد

کلنگ احداث باغ موزه دفاع مقدس استان البرز روز پنجشنبه با حضور معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، استاندار البرز و جمع دیگری از مسئولان استانی در کرج به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۹۹۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در آئین آغاز عملیات ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان البرز، سردار ابوالفضل اسلامی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز گفت: البرز اخرین استان کشور است که کلنگش زده می شود که برخی استان ها یا ساخته شده یا در حال ساخت است.
 
عملیات احداث باغ موزه دفاع مقدس استان البرز آغاز شد 
 
وی با قدردانی از منابع طبیعی استان اظهار داشت: این زمین 43 هزار متر مربع است که برای احداث باغ موزه در نظر گرفته شد که قبل از آن برای شهر بازی در نظر گرفته شده بود.

سردار اسلامی تصریح کرد: ساخت این مجموعه فرهنگی در 4 فاز برنامه ریزی شده که فاز اول از امروز آغاز می شود و ساختمان مرکز اسناد است که 2200 متر مربع است و تا 30 خرداد سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

اسلامی گفت: فاز دوم ساختمان موزه است که استاندار پیگیر تامین بودجه ان است که 12 هزار متر مربع است و فاز بعدی مسجد خرمشهر و خط مرزی است و فاز چهارم نیز پاناروما است.

وی بیان داشت: بودجه ان 60 درصد شهرداری کرح و 40 درصد شهرهای اقماری است و مجری طرح شهرداری کرج است تا زودتر از برنامه به بهرداری برسد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار