مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر:

معلمان وظیفه تربیت فرزندان همه اقشار جامعه را بعهده دارید

بوشهر ـمسئول ستاد نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: شما معلمان وظیفه تربیت فرزندان همه اقشار جامعه را بعهده دارید و اگر می خواهید در کار خود موفق باشید باید به ائمه اطهار ع متوسل شوید تا هم کار شما رنگ و بوی خدایی بگیرد و هم شاگردانی خوب تربیت کرده باشید.
کد خبر: ۸۸۹۲۹۶۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر ؛ عصر امروز جشنی به مناسبت دهه کرامت در آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در جمع معلمان برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای رکنی مسئول ستاد نماز جمعه شهر بوشهر روز دختر را بمناسبت سالروز تولد حضرت معصومه (س) تبریک گفتند.

وی افزود که شما معلمان وظیفه تربیت فرزندان همه اقشار جامعه را بعهده دارید و اگر می خواهید در کار خود موفق باشید باید به ائمه اطهار ع متوسل شوید تا هم کار شما رنگ و بوی خدایی بگیرد و هم شاگردانی خوب تربیت کرده باشید.

وی اسلام را به عنوان دین شادی بیان کرد و اظهار داشت: اسلام شادی را از دو زاویه پایدار و غیر پایدار بودن مورد بررسی قرار می‌دهد و مردم را به سمت و سوی شادی پایدار سوق می‌دهد.

وی با اشاره به دشمنی دشمنان اسلام بیان داشت: برگزاری برنامه‌های دهه کرامت با توجه به دشمنی دشمنان اسلام و ایجاد شبهه در میان مسلمانان ظرفیت خوبی برای خنثی سازی این فتنه‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود : تنها دهه‌ای که مورد تایید علما و مراجع و در بیانات رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شد دهه کرامت بود که به عنوان دهه شادی اهل بیت(ع) به شمار می‌رود. انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار