سرهنگ «توحید ذهبی» با اشاره به تولید مستند 16 قسمتی ویژه راهیان نور گفت: یادواره 5600 شهید کردستان سال آینده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۲۹۰۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،سرهنگ «توحید ذهبی» مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه بیت‌المقدس کردستان از همکاری این مجموعه با جهاد رسانه‌ای رهبر در راستای معرفی شهدای منطقه غرب، خبر داد و گفت: تلاش داریم با همکاری و هم‌افزایی بین مجموعه‌های روابط عمومی و رسانه‌ای برنامه‌ها و تولیدات اثرگذاری را تولید کنیم.

 
وی راهیان نور غرب و شمال غرب را یک اتفاق ملی که نیازمند حضور همه دستگاه‌های کشور است دانست و افزود: همکاری در راستای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور یک حرکت تاثیرگذار ملی است که باید همه مجموعه‌های فعال رسانه‌ای کشور در آن مشارکت داشته باشند.

 
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: منابع استان کردستان برای تبیین سلحشوری‌های سال‌های دفاع مقدس بسیج، سپاه، ارتش و مردم کافی نیست. اعتبارات مورد نیاز به قدر کافی در این عرصه وجود ندارد و این اتفاق فقط می‌تواند با ایثار و از خودگذشتگی صورت گیرد.

 
سرهنگ ذهبی با اشاره به لزوم تولید آثار فاخر رسانه‌ای در حوزه راهیان نور غرب و شمال غرب، بیان کرد: مجموعه روابط عمومی و تبلیغات سپاه بیت‌المقدس کردستان ساخت و تولید مستندهای مربوط به راهیان نور را برای معرفی این مناطق در دستور کار خود قرار داده است. سال گذشته توانستیم مجموعه 16 قسمتی راهیان نور را تولید کنیم و مورد استفاده قرار دادیم.

 
وی خاطر نشان کرد: مجموعه‌های رسانه‌ای فعال استان کردستان همچنان در حال تولید مجموعه‌های مستند درباره رشادت‌های این سرزمین هستند که نیازمند هم‌افزایی بیشتری دارد که قابل تقدیر و تشکر است.

 
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه بیت‌المقدس کردستان همچنین در پایان از برگزاری یادواره بزرگ 5600 شهید کردستان در سال آینده و  انجام مقدمات برگزاری آن در شهر سنندج خبر داد.
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات