مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛

جمعیت بانوان فرهیخته در مقابله با آسیب های اجتماعی پیشرو باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه جمعیت بانوان فرهیخته در عرصه فرهنگ دینی، با اشاره به اهمیت جمعیت بانوان فرهیخته در حوزه آسیب‌های اجتماعی، خواستار پیشرو بودن این جمعیت در رفع آسیب‌های اجتماعی شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۸۲۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی اظهار داشت: جمعیت بانوان فرهیخته در حوزه فرهنگ دینی طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب و نیاز جامعه تشکیل شده است و باید تلاش کنیم به وسیله این جمعیت برخی از مشکلات خانواده‌ها و جامعه را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز که از هدیه‌های انقلاب و امام خمینی(ره) است تلاش دارد در زمینه آسیب‌های اجتماعی به عنوان نهاد پیشتاز عمل کند و قطعا در این راه همراهی جمعیت بانوان فرهیخته می‌تواند موثر واقع شود.

حجت‌الاسلام حسینی در بخشی از سخنان خود درباره فعالیت مدارس معارف در استان اعلام کرد: یکی از مکان‌هایی که می‌تواند از ابتدا از وقوع آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند، مدارس علوم و معارف اسلامی هستند که تلاش می‌کنیم در هر شهرستان حداقل یک مدرسه دخترانه و یک مدرسه پسرانه معارف داشته باشیم.

وی افزود: در کنار اعتیاد، طلاق و ازدواج زودهنگام، و دیگر آسیب ها که توجه کافی نمی‌شود. معتقدیم در تمام زمینه‌های آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری بهتر از درمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در پایان با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های فرهنگی اضافه کرد: آتش به اختیار یعنی رهبر فرزانه انقلاب بعد از شبیخون؛ تهاجم؛ ناتو فرهنگی؛ نفوذ و استحاله فرهنگی از عملکرد دستگاه‌های فرهنگی راضی نبوده و دستور آتش به اختیار داده اند و الان موقع آن است که مردم با قانون مداری و رعایت قالب های انقلاب اسلامی برای حفظ اهداف و آرمان های انقلاب آتش به اختیار باشند.
 وی خاطرنشان کرد: الان زمان آن است که نهادهای فرهنگی با برنامه ریزی در عرصه اجتماعی و فرهنگی فعالیت‌ ها را افزایش داده و نسبت به رفع و دفع آسیب ها با پیوست فرهنگی مناسب وارد عرصه های عملیاتی شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها