مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفت و گو با «بسیج»عنوان کرد

تبعات ورود سپاه به عرصه اقتصادی برای بیگانگان

سرهنگ ماهانی گفت: سپاه یک نیروی مردمی و انقلابی است و وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت نموده است و این هجمه های دشمن بر علیه این نیروی مردمی، هرگز اثرگذار نخواهد بود.
کد خبر: ۸۸۹۲۷۵۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
سرهنگ صابر ماهانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به فعالیت ها و هجمه های دشمن برای تخریب سپاه در عرصه اقتصادی، گفت:حضور ویژه سپاه در عرصه اقتصادی تبعاتی برای غرب و دشمنان انقلاب اسلامی دارد و از این سو طبیعی است که رسانه های غربی در تلاش اند تا با اتهام زنی و تخریب سپاه ، افکار عمومی مردم را مسموم سازند .
 
وی ادامه داد: بدیهی است نتایج فعالیت موثر سپاه در حوزه جهادی می تواند ضربه ای سهمگین به دشمنان انقلاب اسلامی وارد کند . از این رو تمام تلاش رسانه های غربی به تمرکز بر اتهام زنی و جنگ روانی علیه این نهاد انقلابی خلاصه می شود . بنابراین ضروری است تا رسانه های ارزشی نسبت به آگاه سازی افکار عمومی در زمینه نقش موثر سپاه در رشد و توسعه اقتصادی کشور اطلاع رسانی شایسته و بایسته انجام دهند .
 
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در پایان خاطر نشان کرد: سپاه یک نیروی مردمی و انقلابی است و وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت نموده است و این هجمه های دشمن بر علیه این نیروی مردمی، هرگز اثرگذار نخواهد بود.
ارسال نظرات