در دیدار با خانواده شهید «صفاری و حرآبادی»؛
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولایت سپاه ناحیه مقاومت اراک، گفت: صیانت و زنده نگه داشتن ارزش‌‌های اسلامی از اهداف والای انقلاب است که در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده است.
کد خبر: ۸۸۹۲۷۵۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قاسم زنجیرانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولایت سپاه ناحیه اراک در دیدار با خانواده شهید «صفاری و حرآبادی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه اقتدار انقلاب اسلامی با تقدیم شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس جان تازه‌ای گرفت، گفت: جان بخشیدن به امنیت و اقتدار کشور از ثمرات خون مقدس شهدا و بردباری خانواده‌ فداکار آنها است.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی از آزمون‌های الهی بود، افزود: شهدا از آزمون‌های الهی سربلند بیرون آمدند و حیات دنیایی را با حیات ابدی معامله و معاوضه کرده‌اند. خانواده شهدا نیز در این مسیر الهی برای سعادت خود و جامعه اسلامی گام برداشته‌اند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولایت سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: مردم فهیم ایران همواره قدردان فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی هستند و این را با حضور همیشگی و به موقع خود در مسائل فرهنگی و سیاسی و... نشان داده‌اند و همواره بر این باورند که ایران با شهدا زنده است.

زنجیرانی ادامه داد: اگر شهدا نبودند امروز ایران مقتدارانه در مقابل دشمنان نمی‌توانست بایستد و تمام استقلال و امنیت کشور مدیون خون شهدای بزرگوار است.

سروان پاسدار احمد کمانکش فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت‌الله مدنی(ره) سپاه اراک نیز در این دیدار گفت: شهدای انقلاب با فداکاری‌ها و جان نثاری‌های خود به عنوان الگوی برتر جوانان ایران اسلامی و به خصوص جوانان بسیجی برگزیده شده‌اند و ما در جلسات خود این ارادت بسیجیان به شهدای والامقام انقلاب اسلامی را شاهدیم.

وی با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار کنونی کشور با ایثارگری و جانبازی این عزیزان به دست آمده است، افزود: هدف ما پاسداری از خون شهدا و ایثارگران و زنده نگه داشتن اهداف انقلابی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: یقینا همه شهدای بزرگوار ارادت خاصی به سرور شهیدان ابا عبدالله حسین(ع) داشتند و در آخر هم مثل امام شهیدش بدون غسل به خاک سپرده شدند و در مسیر الهی گام نهادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات