فرماندار آشتیان بر حل مشکلات مددجویان کمیته امداد تاکید و توجه به این مهم را از اولویت‌های کار مسئولان دانست.
کد خبر: ۸۸۹۲۷۴۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با فرماندار شهرستان آشتیان درخصوص حل مشکلات خانواده‌های تحت حمایت این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

حسنی فرماندار شهرستان آشتیان در این دیدار کمیته امداد را یاری‌گر محرومان دانست و گفت: کمیته امداد در کمک به محرومان و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کارنامه درخشانی دارد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با برنامه ریزی درست شرایط ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده های تحت حمایت را فراهم کرده است، گفت: با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شرایط مناسب‌تری برای توسعه اشتغال و خودکفایی در اقشار کم بضاعت فراهم می‌شود.

فرماندار شهرستان آشتیان ضمن تشکر از کمیته امداد شهرستان آشتیان افزود: کمیته امداد شهرستان دارای عملکرد خوبی بوده و اقدامات این نهاد در کمک به ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت و حامی یابی ایتام موثر بوده است.

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان نیز ضمن تشکر از فرماندار شهرستان آشتیان توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت را مهم‌ترین اولویت کمیته امداد عنوان و تصریح کرد: رویکرد جدید کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است و از راه‌های توانمندی و حل مشکلات مددجویان پرداخت وام قرض الحسنه به جای کمک های بلاعوض است.

وی با اشاره به افتتاح صندوق قرض الحسنه "امداد ولایت" گفت: این نهاد در راستای احیاء سنت قرض الحسنه و با تاسی از سیره ائمه پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه را در دستور کار خود قرار داده تا ضمن حفظ شأن و منزلت خانواده‌ها، روحیه خود باوری و خود اتکایی را در آنها ایجاد و از وابستگی مددجویان به دریافت کمک های بلاعوض جلوگیری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات