رئیس فدراسیون فوتبال:

فوتبال بانوان در کشور حمایت می‌شود/ حمایت همه‌جانبه‌ فدراسیون از تیم ملی فوتبال بانوان

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حمایت از فوتبال بانوان یکی از اولویت‌های اساسی فدراسیون فوتبال است چرا که فوتبالیست‌های بانوی ایرانی ظرفیت‌های بسیار بالایی در این زمینه دارند.
کد خبر: ۸۸۹۲۷۳۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: حمایت از فوتبال بانوان یکی از اولویت‌های اساسی فدراسیون فوتبال است چرا که فوتبالیست‌های بانوی ایرانی ظرفیت‌های بسیار بالایی در این زمینه دارند که می‌توانند برای کشورمان افتخارات بسیاری کسب کنند.

وی با اشاره به این که فدراسیون فوتبال حمایت همه‌جانبه‌ای از تیم ملی فوتبال بانوان دارد به همین منظور برنامه‌ریزی انجام شده تا اردوها و برنامه‌های تدارکاتی این تیم به صورت منظم برگزار شود تا بازیکنان با استفاده از ظرفیت کادر فنی خود را برای حضور در مسابقات بین‌المللی محک بزنند.

به گزارش تسنیم، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال بانوان نیز همانند فوتبال آقایان در کشور ظرفیت بسیار خوبی دارد که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب فوتبال بانوان در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرد که در این زمینه فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی‌های منسجمی را پیش‌بینی کرده است.

تاج تصریح کرد: فوتبالیست‌های بانوی اردبیلی که سابقه حضور در تیم ملی را دارند می‌توانند در میادین ملی و بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند که انتظار می‌رود از این فوتبالیست‌ها به طور همه‌جانبه حمایت شود.

وی با بیان این که فوتبال بانوان اردبیل جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرده‌ بود، افزود: متاسفانه به دلیل نبود اسپانسر این تیم از حضور در لیگ برتر کناره‌گیری کرد که انتظار می‌رود با حضور اسپانسر قوی شرایط حضور تیم فوتبال بانوان اردبیل در لیگ کشور فراهم شود.
ارسال نظرات