مسئول روابط عمومی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان:
کمیته فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی در استان با هدف انتقال تجربیات, حرکتهای برجسته فرهنگی تشکیل می شود.
کد خبر: ۸۸۹۲۷۰۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول روابط عمومی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان از تشکیل کمیته فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی در استان خبر داد و گفت: به جهت اهمیت بحث صرفه جویی در مصرف در بخشهای ساختمانی , حمل و نقل و صنعت و لزوم فرهنگ سازی در این زمینه کمیته ای متشکل از 9 شرکت بخش انرژی با محوریت نهادینه سازی امر مصرف بهینه تشکیل یافت .

محمد علیاری افزود: هدف از تشکیل این کمیته را تشریح مساعی و در سطح استان, کاهش هزینه ها و نهایت تعامل و همراهی بیشتر دستگاههای خدماتی بخش انرژی است.

وی اظهار داشت: دراین کمیته مسئولین روابط عمومی شرکتهای برق منطقه ای , توزیع برق, نیروگاه زنجان, آب و فاضلاب روستایی و شهر, آب منطقه ای, گاز و خطوط لوله و مخابرات و نهایت شرکت ملی پخش به عنوان اعضاء اصلی بوده که به جهت همفکری و هم اندیشی و استفاده از ایده های نو در زمینه بهینه مصرف کردن و اجرای برنامه های مشترک بصورت مستمر در جلسات فصلی شرکت خواهند جست .

مسئول روابط عمومی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان به اهمیت و ضرورت بحث مصرف بهینه برای شرکت های بخش انرژی اشاره داشت و افزود کلیه دستگاهها مشترکا" بر اهمیت این بحث اتفاق نظر داشته و اهتمام و مساعی ویژه در جهت فعالیت مستمر و دراز مدت این کمیته را مورد تاکید قرار دادند ..

ارسال نظرات