همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به همت حوزه خواهران حضرت معصومه (س) سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۶۹۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به همت حوزه خواهران حضرت معصومه (س) سپاه ناحیه ابهر مراسم جشنی با حضور بانوان و دختران جوان با حضور سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر، حجت الاسلام محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر و عابدینی مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، ده کرامت و ولات با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را تبریک و تهنیت گفت.

سرهنگ فروزنده در پایان خیر مقدم گویی خود به اسامی معصومه که در مراسم جشن شرکت داشتند هدیه اهداء کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر با تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ،با بیان یک خاطره در اهمیت سفارش ائمه معصومین (ع) و شهدا به رعایت حجاب گفت:خانمی تعریف می کرد که در ابتدا از چادر و حجاب استفاده نمی کردم و به لحاظ اعتقادی هم خیلی پایبند به مسائل شرعی نبودم ،یک روزی وقتی از کنار مزار شهدا عبور میکردم با خودم گفتم چی میشه بذار یکبار هم شده برم مزار شهدا ! وقتی رفتم مزارشهدا داخل محوطه روی زمین یک کتابچه زیارت عاشورا را دیدم برداشتم دیدم عکس یه شهیدی هست که داره به من اخم میکنه ،وقتی با چنین صحنه ای روبرو شدم سریع رفتم و یک چادر که داخل ماشین معمولا نگه می داشتم برداشتم و چادر را سر کردم و بعد دوباره آمدم و ادامه زیارت عاشورا را خواندم وقتی تمام کرم دیدم همان عکس شهید بهم لبخن میزنه و این در زندگی من یک تلنگری شد تا بدونم شهدا هم به حجاب خیلی اهمیت میدهندو بعد اون از حجاب چادر استفاده کردم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به رابطه بد حجابی با عدم امنیت و آثار آن در جامعه افزود: بد حجابی در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی می تواند زمینه سوء استفاده برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم نماید.

ارسال نظرات