رئیس اتاق زنجان:

متاسفانه هیچ پاسداشتی از مرمت کنندگان کارخانه کبریت مشاهده نمی شود

متاسفانه بدلیل نبود فرهنگ قدرشناسی هیچ گونه تقدیرو پاسداشتی از مرمت کنندگان این بنا در این کارخانه مشاهده نمی شود بنائی که هم اکنون به یکی از چشم نوازترین نقاط شهری تبدیل گشته است.
کد خبر: ۸۸۹۲۶۸۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اتاق زنجان در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به تهیه سند برند شهری از سوی اتاق زنجان گفت:این سند پس از انجام پژوهشها و برگزاری نشستهای تخصصی و سمینارهای مختلف جهت ایجاد برندی واحد برای استان تدوین گردیده و با آغاز به کار دو ر جدید شورای شهر رونمایی و جهت عملیاتی شدن تقدیم شورای شهرمیگردد.

مهندس غلامحسین جمیلی به تلاشهای اتاق زنجان در احیاء و مرمت کارخانه کبریت اشاره نمود و گفت: متاسفانه بدلیل نبود فرهنگ قدرشناسی هیچ گونه تقدیرو پاسداشتی از مرمت کنندگان این بنا در این کارخانه مشاهده نمیشو بنائی که هم اکنون به یکی از چشم نوازترین نقاط شهری تبدیل گشته است.

وی آمادگی اتاق زنجان را برای احداث محل تشریفات در زنجان اعلام و اظهار داشت: در حال حاضر هیچ گونه امکاناتی جهت انجام تشریفات اداری برای میهمانان برجسته داخلی و خارجی در زنجان مهیا نیست لذا اتاق آمادگی دارد در این زمینه با شهرداری همکاری نماید.

رئیس اتاق زنجان اندیشکده اقتصاد را تشکلی نوپا دانست و تصریح کرد: این اندیشکده به دور از کلیه جناح بندیهای سیاسی و اقتصادی در صدر بهبود شرایط اجتماعی و ایجاد جامعه مدرن در زنجان دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار