سرار فتوحی :توسعه و جهانی شدن با ثبت یزد در آثار جهانی کار بسیار خوبی و ما از آن حمایت می کنیم و مسئولین در ضمن این کار شایسته به فکر فرهنگ انقلابی و انقلابی ماندن خود و دستگاههای دولتی باشندتا بتوانیم این انقلاب را به پیش بریم.
کد خبر: ۸۸۹۲۶۶۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، "سردار فتوحی" فرمانده سپاه الغدیر استانی یزد در جمع بسیجیان ، فرماندهان و اعضای شورای پایگاههای مقاومت بسیج ناحیه تفت حضور یافت.

در این دیدار سردار فتوحی ابتدا در خصوص مسایل مرتبط با آتش به اختیار از زبان مقام معظم رهبری مطالبی را ایراد نمود و نقش بسیجیان در اجرای این فرمان را حایز اهمیت دانست .

وی در ادامه گفت: توسعه و جهانی شدن با ثبت یزد در آثار جهانی کار بسیار خوبی و ما از آن حمایت می کنیم و مسئولین در ضمن این کار شایسته به فکر فرهنگ انقلابی و انقلابی ماندن خود و دستگاههای دولتی باشندتا بتوانیم این انقلاب را به پیش بریم.

سردار فتوحی خاطر نشان کرد: کسانی در خارج و داخل کشور درحال برنامه ریزی هستند تا روستاهای ما را از تولید کنندگی به مصرف گرایی تبدیل نمایند و شما بسیجیان باید هوشیار باشید و با اجرا یی نمودن اقتصاد مقاومتی درسطح شهر ها و روستا این خواسته دشمنان انقلاب را نقش برآب نمایید
ارسال نظرات