رئیس اداره بهزیستی میاندورود با بیان اینکه تاکنون 41 خانواده دو معلول را در زمینه مسکن در بخش‌های مختلف جانمایی کردیم، گفت: هماهنگی برای پیگیری ساخت مسکن برای 6 خانواده دو معلول دیگر نیز با همکاری بهزیستی و خیران این شهرستان انجام شده است.
کد خبر: ۸۸۹۲۶۰۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدمرتضی موسوی در جلسه برنامه‌ریزی ساخت مسکن برای خانواده‌های دو معلول این شهرستان که با حضور خیران و 6 خانواده دو معلولی برگزار شد، اظهار کرد: خیران سهم زیادی در ساخت و تأمین مسکن مددجویان دارند که باید از این ظرفیت به نفع جامعه هدف استفاده کنیم.

وی از مرحله ساخت چهارمین مسکن دو معلول در این شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون 41 خانواده دو معلول را در زمینه مسکن در بخش‌های مختلف جانمایی کردیم و همچنین هماهنگی برای پیگیری ساخت مسکن برای 6 خانواده دو معلول دیگر نیز با همکاری بهزیستی و آقایان آشوری، غضنفری و امیرخانی به‌عنوان خیران این شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره بهزیستی میاندورود با تأکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای استفاده بهینه از این فرصت به‌کار گیریم تا بتوانیم گامی در راستای ساخت مسکن مددجویان برداریم، تصریح کرد: بهزیستی این شهرستان برای ساخت مسکن دو معلول برای خانوار شهری 32 میلیون تومان و برای روستایی 18 میلیون وام بلاعوض در نظر گرفته است.

این مسؤول مشارکت خیران برای ساخت و تأمین مسکن جامعه هدف بهزیستی را ارزشمند دانست و ادامه داد:  میاندورود تنها شهرستانی است که برای همه خانواده‌های دو معلول مسکن در نظر گرفته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

موسوی با اشاره به اینکه به توفیق الهی امیدواریم که در میاندورود به‌عنوان نخستین شهرستان در سطح کشور بتوانیم به شعار دولت در خانه‌دار کردن همه خانواده دو معلول دست پیدا کنیم که حضور خیران بیشتر و قطع بر یقین هر قدمی نتیجه بخش خواهد بود، خاطرنشان کرد: تاکنون چندین نفر اعلام آمادگی کردند و بعد از آن برای خانواده‌های تک معلول و زنان سرپرست خانوار با جدیت بیشتر وارد عمل خواهیم شد.

وی با اعلام اینکه در سال 91 فقط 200 میلیون تومان برای بهزیستی این شهرستان اعتبار داشتیم، یادآور شد: در حال حاضر در دولت تدبیر و امید خدمات مستقیم و غیرمستقیم ( نقدی و غیرنقدی) بالغ بر 17 میلیارد تومان اعتبار جذب کردیم.

رئیس اداره بهزیستی میاندورود با تأکید بر اینکه همیشه نگاه ما در حوزه مشارکت این بوده که خیر از کارش لذت ببرد و در کل فرایند کار با ما باشد، گفت:  در 55 هزار نفر جمعیت این عملکرد را داریم و با نگاه مددکاری، شناسایی دقیق و اولویت‌بندی نیازها آمار خوبی در مسکن ثبت کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها