خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آیین معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه عجب شیر گفت: با وجود همه توطئه ها و فتنه های خارجی و داخلی علیه سپاه هیچ نهادی همچون سپاه در سازندگی، محرومیت زدایی، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و دور زدن تحریم های ظالمانه استکبار جهانی موثر و موفق نبوده است.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۹۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر، با اشاره به توانمندی های گسترده سپاه در همه زمینه ها گفت: سپاه پیش از هر زمان دیگری برای تحقق اهداف و آرمان های اصیل انقلاب آماده است.

وی با تاکید بر اینکه مشروعیت تمام امور در حکومت اسلامی بر عهده ولی فقیه است افزود: با وجود تمام هجمه ها علیه ولایت فقیه توانسته است با تدبیرو مدیریت شایسته نظام را از همه توطئه و بحرانهای سخت با موفقیت عبور دهد .

حجت الاسلام کاملی فر در ادامه با اشاره به دهه کرامت، امامت و ولایت را تنها مسیر درست هدایت انسان برای رسیدن به سعادت عنوان و بیان کرد: با وجود اینکه شبهات فراوانی علیه مسئله امامت بیان کرده اند ولی مسئله امامت مهم ترین مسئله اعتقادی، تکوینی و بینشی شیعیان است.

وی ولایت فقیه را ادامه امامت ائمه معصومین و در واقع نیابت از امام معصوم و حجت حضرت ولی عصر(عج) معرفی کرد و افزود: ولایت مطلقه فقیه یعنی ولی فقیه بر همه مسایل شرعی تسلط دارد و اختیاراتش در زمان غیبت همان اختیارات ائمه معصومین(ع) است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها