خبرهای داغ:
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

آیت الله مشکینی فقیهی مبارز و شخصیتی خدوم در حوزه‌های علمیه بود

جامعه‌ مدرسین حوزه‌ علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت دهمین سالگرد ارتحال آیت الله حاج میرزا علی اکبر فیض مشکینی اعلام کرد: رئیس فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عالمی متقی، فقیهی مبارز و شخصیتی خدوم در حوزه‌های علمیه بود.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۹۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزای بسیج از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: دهمین سالگرد ارتحال استاد برجسته اخلاق حضرت آیت الله میرزا علی اکبر مشکینی(رحمة‌الله علیه) فرا‌رسید در حالی که هنوز شجره‌ مباحث فقهی و مذهبی ایشان ثمر می‌دهد و روح و جان انسان‌های مومن و خدا‌جو را سیر‌اب می‌کند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: رئیس فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عالمی متقی، فقیهی مبارز و شخصیتی خدوم در حوزه‌های علمیه بود که آثار و خدمات علمی و عملی‌اش، سهمی به سزا در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و بسط اخلاق و معنویت دینی داشته و دارد.

در این اطلاعیه آمده است: ایشان در دوران حیات پر برکت خود در کنار درس و بحث و تدریس در حوزه‌های علمیه مسؤولیت‌های مهمی چون ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم را به دوش کشید که یاد و خاطره‌اش برای همیشه در دل‌ها باقی است.

در این اطلاعیه افزوده شده است: در دهمین سالگرد این عالم فقید، مردم مومن و انقلابی قم و طلاب و روحانیون که سال‌ها پای منبر درس و بحث و نماز جمعه از نصایح اخلاقی و شیرینی کلام این عالم متخلق بهره برده‌اند گردهم جمع می‌شوند و با حضور گسترده‌ خود یاد آن فقید سعید را گرامی خواهند داشت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تشکر از نهاد‌های برگزار کننده این مراسم از علمای اعلام‌، روحانیت معظم و سایر مؤمنین برای حضور پرشور در این مراسم معنوی دعوت می‌کند.

زمان: پنج شنبه مورخ 5 مرداد 1396 مصادف با 3 ذی القعده 1438 بعداز فریضه‌ عشاء

مکان: حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)- شبستان امام خمینی
ارسال نظرات