مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: نصب پرچم‌های سلامت در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد در غیر این صورت به‌صورت جدی برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۷۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسینعلی ابراهیمی‌کارنامی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از میان 51 شناگاه فعال در سطح مازندران که مورد پایش قرار گرفتند مقرر شد نسبت به نصب پرچم‌های سلامت در شناگاه‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به نصب پرچم‌های سلامت در 9 شناگاه مازندران، اضافه کرد: باید مدیران و مسؤولان شناگاه‌ها نسبت به نصب پرچم اهتمام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران ادامه داد: همچنین در کارگروه مدیریت یکپارچه‌سازی سواحل نیز این مهم مطرح شده که حتماً نصب پرچم‌های سلامت در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد در غیر این صورت به‌صورت جدی برخورد خواهیم کرد.

ابراهیمی کارنامی تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع این بوده که مردم نیز باید از مدیران و مسؤولان طرح مطالبه کنند که این کار از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

وی یادآور شد: پرچم آبی نشانه سالم بودن شناگاه از نظر بار میکروبی و زیست‌محیطی و پرچم زرد نشانه نامناسب بودن آن است

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در پایان گفت: شاهد آلودگی‌هایی از جمله نفوذ فاضلاب‌های خانگی و صنعتی و پساب‌ها در دریای مازندران هستیم که از سوی مدیران شناگاه‌ها باید اطلاع‌رسانی شفافی صورت گیرد تا مردم با آگاهی کامل وارد دریا شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها