خبرهای داغ:
مجمع عمومی عادی سال شرکت پالایش نفت تبریز با حضور 92.86 درصدی سهامداران این شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۶۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی پالایشگاه تبریز، مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز در حاشیه این مجمع گفت: با توجه به اینکه در جهان فعلی بدون داشتن استراتژی و برنامه مدون و علمی امکان موفقیت در اجرای برنامه ها، کار بسیار مشکلی است این پالایشگاه برنامه مدیریت علمی را در شرکت بنا نهاده است.

غلامرضا باقری دیزج افزود: موضوع بسیار مهمی که در پالایشگاه تبریز به وجود آمده و متبلور شده علمی فکر کردن و استراتژیک فکر کردن می باشد و برنامه ریزی بر اساس اهداف استراتژی است.

وی تاکید کرد: امیدواریم این مسیری را که پیش رو داریم و مکلف به طی کردن آن هستیم با همدلی بیشتر همه سهامداران و کارکنان از بهترین مسیر ، با کم ترین هزینه و با بهترین تکنولوژی پیشرویم تا بیشترین ارزش افزوده را برای سهامداران و مردم منطقه ایجاد کنیم.

باقری ادامه داد: بر اساس این برنامه پالایشگاه از سلیقه زدگی بیرون آمده و با تعویض مدیران همه مکلف هستند در مسیر تعیین شده حرکت کنند و با تغییر اشخاص و افراد آرمان ها تحت الشعاع قرار نمی گیرد.


وی مهمترین هدف شرکت را حرکت در مسیر سیاست های دولت برای تولید سوخت پاک در کشور و در کنار آن تنوع بخشی به محصولات با ارزش افزوده بیشتر برای رساندن سود بیشتر به سهامداران، انجام مسئولیت های اجتماعی و حرکت در مسیر توسعه پایدار برشمرد.

وی افزود: روزنامه سراسری دنیای اقتصاد و روزنامه محلی عصرآزادی به عنوان روزنامه های رسمی و موسسه حسابرسی تدوین همکاران به عنوان بازرس قانونی این شرکت انتخاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها