خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان تبریز از نامناسب بودن وضعیت جاده و روشنایی جاده ای، امامزاده سید محمد(ع) کججانی انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۵۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام محمدرضا خلیلی در ویژه برنامه هفته کرامت در امامزاده سید محمد کججانی (ع) هدف اصلی برنامه های فرهنگی امامزادگان را تقویت آرامش روحی و معنوی دانست و افزود: کارهای عمرانی مرقد مطهر سید محمد (ع) کججانی از سال 1378 آغاز و با هزینه های مردمی و خیرین به این مرحله رسیده است.

وی در همین راستا ادامه داد: هزینه دولتی برای این امامزاده خرج نشده است و کلیه درآمدها از بخش مردمی و خیرین است که از نظر مالی با مشکلاتی مواجه هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه تبریز تصریح کرد: با توجه به اینکه تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده است و بیشتر مسافران از کشورهای اسلامی خواهند بود بنابراین مسلمانان به دنبال اماکن مذهبی خواهند بود که با این وضعیت عمرانی امامزاده سید محمد(ع) نمی توان کسی را به اینجا آورد.

وی از وضعیت جاده ای این امامزاده انتقاد کرد و افزود: این جاده در شأن امامزاده و زائران نیست و از نظر روشنایی مسیر با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی به وجود کشتارگاه در نزدیکی امامزده اشاره کرد و اظهار داشت: علیرغم فعالیت هایمان در این راستا ولی همچنان برخی اوقات بوی نامطبوع کشتارگاه زائران و روستانشینان این منطقه را اذیت می کند.

ارسال نظرات