رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه برای نمایندگان مازندران مهم است که بدانند وزرا چه شناختی از مسائل و مشکلات استان مازندران، گفت: چک سفید به هیچ وزیری در رای اعتماد نخواهیم داد و برسر منافع ملی و استان استوار هستیم.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۴۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین نیازآذری گفت‌وگویی با تأکید بر اهمیت تأمین و تحصیل منافع مردم توسط دولت دوازدهم، اظهار کرد: اعضای مجمع نمایندگان مازندران در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت علاوه بر لحاظ کردن شایستگی‌ها و ارزش‌های انقلابی توجه به منافع و مصالح کشور را نیز به‌طور جدی مدنظر خواهند داشت. 

وی بیان کرد: برای ما این مسأله مهم و حائز اهمیت خواهد بود ببینم وزرای پیشنهادی چه برنامه مشخصی برای حل مسائل استان مازندران خواهند داشت.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: همکاران بنده در مجمع نمایندگان استان مازندران علاوه بر توجه روندهای فراکسیونی و کمیسیونی روی تحصیل منافع استان به‌عنوان یک کلان‌شهر دغدغه دارند و از وزرای پیشنهادی تعهدات و برنامه‌های کاربردی برای شتاب‌بخشی به طرح‌های محرک توسعه مطالبه می‌کنند. 

نیازآذری با بیان اینکه برای نمایندگان مازندران مهم است که بدانند وزرا چه شناختی از مسائل و مشکلات استان مازندران، یادآور شد: ما با احترام به رای ملت در 29 اردیبهشت ماه چک سفید به هیچ وزیری نخواهیم داد و برسر منافع ملی و استان استوار هستیم.

وی در پایان گفت: مسائلی از قبیل حفظ محیط زیست، مدیریت منابع آب، صیانت از دست‌رنج کشاورزان، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، سرمایه‌گذاری در حوزه نفت دریای شمال، سامان‌دهی سواحل، سرمایه‌گذاری در طرح‌های محرک توسعه استان مازندران، تکمیل شبکه راه‌های استان، گسترش شبکه حمل و نقل ریلی، توجه به مدیریت شهری و عمران روستایی، توجه به حفظ و گسترش ظرفیت صنعتی استان  و به‌ویژه برنامه‌های کمی درباره ایجاد اشتغال مدنظر نمایندگان استان مازندران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها