خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان آوج اذعان کرد: حضرت معصومه (س) دارای طهارت روح و کمالات معنوی بالایی بودند، به گونه ای که به زائرانش وعده بهشت داده شده است.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۳۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

سیدضیاءالدین هاشمی امام جمعه آوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ضمن تبریک ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و روز دختر بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) کریمه اهل بیت هستند که درجود و بخشش الگو می‌باشند.

وی گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) جلوه ای از کمالات الهی هستند که تمام مسلمین و علاقمندان به اهل بیت از نور این معصوم بهره مند می‌شوند.

این مسئول اذعان کرد: حضرت معصومه (س) دارای طهارت روح و کمالات معنوی بالایی بودند، به گونه ای که به زائرانش وعده بهشت داده شده است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به زندگینامه حضرت معصومه(س) تصریح کرد: حضرت معصومه یک سال بعد از هجرت حضرت رضا (ع) به شوق دیدار برادر و ادای رسالت به همراه عده اى از برادران و برادرزادگان به طرف خراسان حرکت کرد.

امام جمعه شهرستان آوج اضافه کرد: حضرت معصومه(س) در هر شهر مورد استقبال مردم واقع مى شد و در شهر ساوه عده اى از مخالفان اهل بیت که از پشتیبانى مأموران حکومت برخوردار بودند، سر راه کاروان آنان را گرفته و با همراهان حضرت وارد جنگ شدند، در نتیجه تقریباً همه مردان کاروان به شهادت رسیدند.

وی در خاتمه متذکر شد: همه مادران و دختران باید سیره حضرت  معصومه (س) را الگو زندگی خود قرار دهند چرا که سبب موفقیت و پیشرفت در تمام عرصه ها می شود.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها