خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوبن:
مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقبه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۱۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقبه سپاه صاحب الامرعج استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی در حاشیه این مراسم ضمن تبریک روز دختر به خانواده های پاسداران گفت: همه دختران باید حضرت معصومه س  را الگو خود قرار دهند تا بتوانند در جامعه و خانواده موفق باشند.

وی افزود: دختران امروز مادران اینده هستند که برای جامعه اسلامی و تربیت مردان و همسران انقلابی باید تلاش های بسیاری داشته باشند.

این مسئول باداشاره به وظیفه سنگین دختران و مادران تصریح کرد: برای داشتن زندگی درست و اسلامی باید سبک زندگی و سیره ائمه و امامان را الگو و سرمشق خود قرار دهیم.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به رعایت حجاب عنوان گرد: حجاب به عنوان یک دژ محکم برای زنان و دختران جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عج اظهار کرد:  داشتن دختر جز عمل هوی صالحی است که باقی می ماند و ابنکه دختران گلهای صالحات و باقیلت هستند.

این مسئول در ادامه به خطرات و تهدیدات فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دشمنان در تلاش هستند تا بتوانن از طریق تبلیغات در فضای مجازی ذهن و افکار دختران و مادران اینده را خدشه دار کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: فعالیت زیاد در فضای مجازی باعث از هم گسیختگی خانواده میشود.

وی در خاتمه متذکر شد: باید بیش از پیش به تبلیغات دشمنان اگاه بود و اگاهانه حیله ها و توطئه های آنان را خنثی نمائیم.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها