خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: یکی از مشکلات اساسی ما در حوزه‌ی ایثارگران، عدم اجرای قانون توسط برخی از دستگاه‌هاست.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۱۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای اداری بنیاد که در شهرستان قزوین برگزار شد، گفت: یکی از مشکلات اساسی ما در حوزه‌ی ایثارگران، عدم اجرای قانون توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی استان است.
وی افزود: برخی از دستگاه‌ها به دلیل عدم اجرای قوانین مربوط به ایثارگران، ما را با مشکل مواجه کرده به طوری که این قشر معظم جامعه برای مطالبه خواسته‌های خود در نهادهای دیگر به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مراجعه می‌کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: در واقع این موضوع موجب شده تا ما پاسخگوی کار نکرده‌ی سایر دستگاه‌های اجرایی برای ایثارگران باشیم.
حقایق‌پور بر رعایت سلسه مراتب اداری به طور کامل تاکید کرد و گفت: همه امور جاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در واحدهای مختلف بایستی زیر نظر مدیریت‌های مربوطه انجام شود.
این مسوول همچنین اجرای طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهداو ایثارگران را یکی از کارهای محوری دانست و بر تداوم آن با حضور کارکنان در سطح استان قزوین تاکید کرد.
وی در پایان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، گفت: این بانوی بزرگوار به خاطر عشق و محبتی که به برادرش امام رضا(ع) داشته، ایران آمد و به دلیل رنج سفر از دنیا رفت و در شهر مقدس قم مدفون گردید.
از دیگر مسایل مطروحه در این نشست، بررسی مشکلات گلزارهای شهدای استان به ویژه شهر قزوین و برنامه‌ریزی برای رفع آن بود

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها