خبرهای داغ:
همزمان با تشدید تحریم های آمریکا علیه ایران:

موج حاشیه سازی علیه نیروهای انقلاب به راه خواهد افتاد

موج جدید حملات رسانه ای طیف غربگرا به انقلابیون شروع خواهد شد و به جای شیطان بزرگ تحریم ها را علیه ملت ایران موجه جلوه می دهند و اگر ایران مورد حمله اتمی قرار گیرد باز از دید هواداران و رسانه ای غربگر ایران و انقلابیون مقصر است.
کد خبر: ۸۸۹۲۴۸۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، موج جدید حملات رسانه ای طیف غربگرا به انقلابیون شروع خواهد شد و به جای شیطان بزرگ  تحریم ها را علیه ملت ایران موجه جلوه می دهند و اگر ایران مورد حمله اتمی قرار گیرد باز از دید هواداران و رسانه ای غربگر ایران و انقلابیون مقصر است.

تحریم های جدید مجلس نمایندگان آمریکا علیه برنامه موشکی ایران،هوا فضا و وزارت  خارجه با 419 رای موافق و 3 رای مخالف به تصویب رسید و به دلیل دارا بودن اکثریت سنا و رییس جمهور آمریککا نیز موظف به امضای آن می باشند.

ایران برابر احکام 9 ماده ای رهبر انقلاب  که در مجلس شورای اسلامی نیز تصویب شده است اعمال هرگونه تحریم  علیه جمهوری اسلامی ایران به هر بهانه ای از جمله حقوق بشر و موشکی و یا سایر موارد به منزله لغو برجام می باشد.

دولت مردان جمهوری اسلامی در راس آن رییس جمهور محترم با بزرگنمایی برجام  که گره گشای تمام مشکلات خواهد بود و سیاه نمایی عملکرد دولت گذشته در خصوص روابط خارجی  موجب شد که مردم پس از برجام منتظر معجزه ای باشند که شیطان برای ملت انقلابی ایران ارزانی خواهد داشت.

جشن و پایکوبی با فرا خوان مردم به خیابان ها توسط توییت وزیر خارجه  و مخفی نگه داشتن تمام توافقات و مذاکرات  تا روز تصویب بیست دقیقه ای در مجلس  در واقع مردم چیزی را جشن گرفتند و پذیریفتند که هرگز از واقعیت های آن خبر نداشتند و امروز هم بی اطلاع هستند.

 رییس جمهور محترم  با قاطعیت از ترک برداشتن دیوار تحریم ها سخن گفتند و اعلام کردند که هیچ تحریمی علیه ایران دیگر وضع نخواهد شد و تمامی تحریم ها بالمره لغو خواهد شد و قطعنامه های اعمال شده علیه ایران  کن لم یکن می باشد و ایران توانسته است از بند 7 منشور ملل متحد و شورای امنیت  بدون جنگ و حمله نظامی خارج شدیم.

 پس از این جمله رییس جمهور اوباما بلافاصله تحریم های جدیدی را اعمال کرد و دارایی های ایران را در آمریکا و موسسه بنیاد علوی را مصادره و دادگاهی در لوگزامبورک مصادره دومیلیارد دلاری اموال ایران را مصادره کرد و سرباز هخامنشی و بسیاری از آثار تاریخی ایران به فروش رفت و سود آن را به اسراییل بابت خسارت جنگ های حزب الله و حماس دادند.

بیش از 67 شخص حقیقی و حقوقی در مدت دوسال پس از برجام تحریم و دارایی های آنها ضبط شده  که با واکنش منفعلانه وزارت خارجه و دولت همراه بود  و اعلام کردند این تحریم ها ربطی به برجام ندارد و ما در خصوص برجام گفته بودیم فقط تحریم های هسته ای برداشته خواهد شد اما هزاران فایل صوتی و تصویری و مصاحبه از دولت مردان وجود دارد که مذاکره برای لغو تمام تحریم ها را به مردم وعده داده بودند.

در آینده نه چندان دور دولت مردان باید پاسخگوی خسارت برجام باشند  اینکه در گذشته نیروهای انقلابی را با الفاظ دلواپس،متحجر و افراطی  و همنوایان رژیم صهیونیستی خطاب می کردند تا  دهان منتقدان و دلسوزان نظام را ببندند و حال که اسراییل موافق ماندگاری برجام  است و آمریکا مخالف آن و خواهان تجدید نظر در این خصوص است نشان دهنده عدم صداقت  با مردم در خصوص برجام بوده است.

در دو مرحله مجلس نمایندگان و سنای آمریکا با رای 99 درصدی رای به تحریم و تشدید تحریم ها علیه ایران داده بودند اما  هاشمی رفسنجانی  با کلمات ساختار شکنانه و تفرقه افکنانه  گفتند: ایران و آمریکا اسیر دست تندروها هستند  با این حربه انقلابیون را منفور و اوباما و خانم کلینتون را افراد مودب و دلسوز ملت ایران معرفی کردند.

وقتی دمکرات و جمهوری خواه صد در صد موافق برخورد و تحریم ایران هستند و لابی های ایپک و اسراییل و اعراب نیز در کنار آنها هستند منظور هاشمی از افراطیون مخالف ایران و معتدلین هوادار برجام چه کسانی  بودند  مبهم است و نشان دهنده سادگی و ناپختگی سیاستمداران ما در عرصه مذاکره با آمریکا دارد.

از فردا موج جدید حملات رسانه ای طیف غربگرا به انقلابیون شروع خواهد شد و به جای شیطان بزرگ  تحریم ها را علیه ملت ایران موجه جلوه می دهند و اگر ایران مورد حمله اتمی قرار گیرد باز از دید هواداران و رسانه ای غربگر ایران و انقلابیون مقصر است.

تا دیر نشده و فاجعه رخ نداده است دولت مردان فکری بکنند  با پذیرش برجام و ضعف در برابر امریکا ایران  به سوی جنگ نظامی با آمریکا در حال نزدیک شدن است تهدید خروج از برجام وان پی تی را باید مد نظر قرار دهند  تا آمریکا بداند در بابر عهد شکنی ها و تحریم ها ایران گزینه خروج از ان پی تی  و تسلیح خود را در دستور کار قرار خواهد داد.       

1002/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار