مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زابل خبر داد؛

برپایی اردوی گروه جهادی شهید علی‌محمدی دانشگاه آزاد زابل در دهه کرامت در روستای «بَزّی سفلی»

سعیدی گفت: اردوی جهادی گروه شهید علی‌محمدی دانشگاه آزاد زابل همزمان با دهه کرامت با شعار کار و کرامت در روستای «بَزّی سفلی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۲۴۷۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از سیستان و بلوچستان، حبیب سعیدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زابل گفت: اردوی جهادی گروه شهید علی‌محمدی دانشگاه آزاد زابل آغاز می‌شود.
 
وی ادامه داد: این اردو از سوم تا سیزدهم مردادماه همزمان با دهه کرامت با شعار کار و کرامت برگزار می‌شود.
 
سعیدی با اشاره به محل برگزاری اردوی جهادی گروه شهید علی‌محمدی دانشگاه آزاد زابل بیان کرد: این اردو در روستای «بَزّی سفلی» بخش پشت‌آب شهرستان نیمروز که 115 خانوار شیعه و سنی در آن زندگی می‌کنند برگزار می‌شود.
 
وی با شرح برنامه اردو جهادی در روستای «بَزّی سفلی» ابراز داشت: در بخش عمرانی، ساخت خانه عالم به متراژ 60 متر زیر بنا و ساخت و مرمت سرویس‌های بهداشتی و حمام برای سه الی چهار خانوار در دستور کار است.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زابل افزود: بخش فرهنگی اردو در قالب دو گروه خواهر و برادر مراسماتی مانند مناجات و ادعیه، کلاسهای تقویتی درسی، احکام و آموزش قرآن اجرا می‌شود؛ همچنین یک کار فرهنگی ویژه توسط گروه خواهران که برای اولین بار در استان انجام می‌شود اجرای کلاسهایی برای قشر کودک و نوجوان بنام «با من بخوان» است که با همکاری مؤسسه علمی پژوهشی کودکان در تهران صورت می‌گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: ایستگاه سلامت و درمان نیز با انجام ویزیت رایگان برای مردم روستا در طول مدت اردو برپا می‌شود.
 


photo_2017-07-25_08-36-17.jpg



photo_2017-07-25_08-36-52.jpg



photo_2017-07-25_08-36-57.jpg



photo_2017-07-25_08-37-08.jpg
ارسال نظرات