خبرهای داغ:
معاون فرهنگی بنیاد قزوین گفت: کارکنان حوزه‌ آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین باید با افزایش ارتباطات و استفاده از تجربیات یکدیگر، تسهیل‌دهنده ارایه‌ی خدمات آسان، با کیفیت و سریع به دانشجویان باشند.
کد خبر: ۸۸۹۲۴۰۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، احسان‌الله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست با کارکنان حوزه‌ی آموزش با اشاره به اینکه این حوزه بیشترین ارباب‌رجوع را دارد، گفت: کارکنان در شرایط فوق با سعه‌ی صدر و تخصصی که در کارشان دارند، به درخواست‌های آنها رسیدگی می‌کنند.
وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند کارکنان در بنیاد شهرستان‌ها افزود: شما عزیزان با قشر دانشجو و نخبه در ارتباط هستید، همین نشان‌دهنده اهمیت کار شماست که پاسخگوی افراد تحصیل کرده‌ی جامعه هستید.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه وضعیت تحصیل دانشجویان قزوینی در سطح کشور مطلوب است، گفت: این موفقیت مرهون توجه و دقت شما کارکنان در انجام وظایف‌تان است که باید این روند ضمن رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت ادامه یابد.
لنکرانی افزود: کارکنان حوزه‌ی آموزش باید تعاملات و ارتباطات خود را افزایش بدهند و از تجربیات یکدیگر در رفع مشکلات و رسیدگی به مسایل مختلف دانشجویان بهره ببرند تا در تسهیل ارایه‌ی خدمات آسان، با کیفیت، سریع به دانشجویان موفق باشند.
این مسوول با اشاره به برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی برای دانشجویان گفت: این کلاس‌ها با هدف تقویت بنیه‌ی علمی این قشر معظم جامعه برپا می‌شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
برگزاری جلسات ستاد اجرایی شاهد دستور کار باشد
وی به برگزاری جلسات ستاد اجرایی شاهد اشاره کرد و گفت: برگزاری این جلسه‌ها باید در دستور کار کارکنان حوزه‌ی آموزش شهرستان‌ها باشد زیرا در رفع مشکلات تحصیلی و آموزشی دانشجویان تاثیر بسزایی دارد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در این جلسات مسایل و مشکلات مختلف دانشجویان مطرح می‌شود و در جهت رفع آن پیگیری‌ها و اقدامات لازم توسط مسوولان دانشگاه‌ و بنیاد انجام می‌شود.
لنکرانی با اشاره به تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز گفت: کارکنان حوزه‌ی آموزش بنیاد شهرستان‌ها در برگزاری این مراسم برنامه‌ریزی‌ کنند تا اقدامات لازم در خصوص اجرای آنها صورت بگیرد.
ملاک کار کارکنان بخشنامه باشد
وی گفت: کارکنان باید ملاک و معیار کار خود را بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها قرار بدهند و با مطالعه دقیق، نسبت به انجام امور حوزه‌ی آموزش تسلط داشته باشند تا در بروز مشکلات بتوانند آنها را برطرف کنند.
این مسوول افزود: کارکنان باید از توانمندی‌ها و استعدادهای یکدیگر در جهت ارایه‌ی خدمت به جامعه هدف استفاده کنند تا بتوانند خدمات‌دهی مناسبی به این قشر معظم جامعه داشته باشند.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: کارکنان حوزه‌ی آموزش بایستی در برابر درخواست‌های جامعه هدف که قابل انجام نیست با داشتن سعه‌صدر، پیگیری‌های لازم را انجام بدهند سپس پاسخ مناسبی ارایه بدهند.
در ادامه جلسه علی‌پناه قویدل، رییس اداره آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن تقدیر از زحمات کارکنان حوزه‌ی آموزش مطالبی در خصوص تجلیل از دانشجویان و طلبه‌های ممتاز، ارتقای رشد تحصیلی، اهمیت برگزاری جلسات ستاد شاهد اجرایی و ثبت اطلاعات آموزشی جامعه هدف در سیستم سجایا بیان کرد.
همچنین کارکنان حوزه‌ی آموزش بنیاد شهرستان‌ها مشکلات موجود را مطرح و معاون فرهنگی و امور اجتماعی راهکارهای لازم در جهت رفع آنها بیان کرد

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها