خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

خودبرتر بینی حاصل دور شدن از ارزش های دینی و انسانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: برخی از این افراد و جریانات ژن خود بینی درونشان داشته و آن زمان که با رای مردم انتخاب شوند مردم را تایید و زمانی که مردم از آنها استقبال نکرده و مورد تایید مردم نباشند عقیده دارند ژن توده مردم با آنها برابری نمی کند چرا که نظرات و عقایدی خلاف آنان دارند.
کد خبر: ۸۸۹۲۳۹۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن ابراز تاسف از موج خود برتر بینی آقایان و آقازادگان اظهار کرد: متاسفانه این گونه جریانات بوی برتری طلبی و به نوعی خود بینی می دهد، که از ویژگی های انسان های بیگانه از ارزش های دینی و انسانی است.

وی ادمه داد: برخی از این افراد و جریانات ژن خود بینی درونشان داشته و آن زمان که با رای مردم انتخاب شوند مردم را تایید و زمانی که مردم از آنها استقبال نکرده و مورد تایید مردم نباشند عقیده دارند ژن توده مردم با آنها برابری نمی کند چرا که نظرات و عقایدی خلاف آنان دارند.

معبودی اضافه کرد: بوی زشت تکبر و غرور ناشی از این صحبت ها در صحنه ی عمل آنها هم ثابت شده است. باید مراقب بود و از اینگونه افراد و جریانات غفلت نکرد، همچنین فریب حرف های خوب و شعارهای زیبای انتخاباتی شان را نخورد و اگر چنین شود نتایجی به همراه دارد که نمونه آن خود را مالک کشور دانستن آنها است.

وی در رابطه با جاه طلبی این افراد تبیین کرد: مردم در شناخت اینگونه افراد باید بسیار دقت کنند چرا که این افراد برای خود موقعیت ویژه ای قائل هستندو در پی رسیدن به خواسته های خود و جایگاه و مقامشان از اهداف و مسائل ملی هم دست می کشند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در پایان تصریح کرد: با توجه به ناپسند بودن این اقدام همه باید این افراد و جریان راشناسایی کنند که البته موجودات عجیبی هستندکه در دولت اصلاحات اینطوزر میگفتند که "اگر مرگ موش هم بدهند، مردم ایران برای گرفتنش صف می کشند" و متاسفانه با به کار بردن القاب زشتی چون کفتار بسیاری از این قبیل کلمات که شایسته انسان نیست، چهره واقعی خود را نشان داده اند.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار