سرلشکر ایزدی در بازدید از سازمان پدافند غیرعامل کشور:
فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: احساس می‌شود رژیم‌صهیونیستی دارای توانمندی‌های سایبری پنهانی است و با ایجاد امکاناتی در ایران سعی در ضربه زدن دارد.
کد خبر: ۸۸۹۲۳۶۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سرلشکر مصطفی ایزدی  فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الا نبیاء(ص) با حضور در سازمان پدافند غیر عامل کشور ضمن دیدار با معاونین سازمان و مسئولین قرارگاه پدافند سایبری کشور از نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای اختصاصی صنعت بومی قرارگاه پدافند سایبری بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، سرلشکر ایزدی در این بازدید در جریان فعالیت بخش‌های مختلف قرارگاه پدافند سایبری کشور قرار گرفت.

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور که در این بازدید، فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الا نبیاء (ص) را همراهی می‌کرد، ضمن معرفی قرارگاه پدافند سایبری کشور توضیحات لازم در خصوص سطوح محتوایی و کمی و کیفی قرارگاه و محصولات ارائه شده در این نمایشگاه را ارائه داد.

سردار مصطفی ایزدی هم در جمع معاونین وسازمان و مسئولین قرارگاه پدافند سایبری ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)به گزارش های ارائه شده توسط سردار جلالی اشاره کرد و گفت: با بلند نظری‌های صورت گرفته در حوزه پدافند سایبری علی رغم وجود مشکلاتی که وجود داشته است شاهد حرکت‌های خوبی بوده ایم.

وی به دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این دیدار معظم له فرمودند فضای سایبری خیلی اهمیت دارد و ببینید سازمان‌ها و مجموعه‌ها چه کار می‌کنند و خلاءهایی که در این حوزه دارند اصلاح شود و تدبیری اتخاد شود و همچنین ایشان به ایجاد نوآوری‌های در فضای سایبری و راه اندازی شبکه اطلاعات ملی تاکید کردند.

سرلشکر ایزدی خاطر نشان کرد: امروزه ما با فضای پنجم نبرد مواجه هستیم که سریع بودن و در هم تنیده بودن و عدم وابستگی به مکان و زمان، از ویژگی‌ها و مختصات خاص این فضا است لازم است بسیار هوشمندانه عمل شود تا غافلگیر نشویم.

وی افزود: باید در بحث پدافند عامل و غیرعامل، ساز و کاری تهیه شود که بتواند ایجاد مصونیت کرده و باعث جلوگیری از حملات دشمن و خسارت کند.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه احساس می‌شود رژیم صهیونیستی دارای توانمندی‌های سایبری پنهانی می باشد و با ایجاد امکاناتی در جمهوری اسلامی، سعی در ضربه زدن دارد، تاکید کرد: با هوشمندی و اقتدار و بصیرت و سازوکارهای خوبی که در پدافند سایبری پیش بینی کرده‌اید، باید آمادگی مقابله تهدیدات و پیش کنشگری را اعمال کنیم.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانییاء(ص) در ادامه گفت: در دفاع سایبری باید به سه مقوله فیزیک و زیرساخت، شبکه ملی اطلاعات، و فضای شناختی توجه نمود، در فضای شناختی جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده اند و باید تمهیداتی اتخاذ شود که با دشمن مقابله و به بیرون برانیم.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: دشمن می‌خواهد بین مردم که پشتوانه اصلی نظام هستند و تحت ولایت رهبری قرار داشته و حرکت می کنند فاصله بیاندازد که خوشبختانه سازمان پدافند غیرعامل با یک نگاه جامع به این موضوعات ورود پیدا کرده است.

وی در پایان افزود: ما قادر هستیم در حوزه های نیروهای مسلح و در فضای مربوط به سایبری و اطلاعاتی و همچنین تهدیدات نوینی که در ابعاد ملی وجود دارد ساز و کارهایی بوجود آوریم که باعث افزایش توان و مقابله با تهدیدات جهانی شود.

انتهای پیام/



منبع: تسنیم
ارسال نظرات