معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز:

ساعات کاری ادارات استان البرز هفته آینده کاهش می‌یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از کاهش ساعات کاری ادارات استان طی هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۲۳۳۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، خسرو ارتقایی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علی‌رغم اینکه استان البرز طی سال جاری تاکنون مصرف هزار و ۲۹۰ مگاوات انرژی برق در پیک ساعات مصرفی را تجربه کرده؛ پیش‌بینی بر این است این رقم در روزهای آینده به هزار و ۳۰۰ و ۲۰ مگاوات برسد.

ساعات کاری ادارات استان البرز هفته آینده کاهش می‌یابد

وی بابیان اینکه بر اساس اظهارات و گزارش‌ها دریافتی از شرکت آب منطقه‌ای استان البرز؛ تولید آب استان در شرایط عادی  ۷ و نیم مترمکعب در ثانیه است، افزود: این امر به ۸ و ۴ دهم مرکب در ثانیه خواهد رسید.

ارتقایی تصریح کرد: اخطار به مشترکین پرمصرف با مصرفی بالغ‌بر ۳۵ مترمکعب ارائه خواهد شد، از طرفی مصرف آب مشترکین بیش از ۵۰ مترمکعب سبب قطعی انشعاب آن‌ها خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با تأکید بر اینکه بدون شک اقدامات بازدارنده برای کنترل مصارف بالا است، گفت: یکی از مباحث مهم مصرف‌کنندگان دستگاه‌های دولتی هستند، بر اساس اعلام شرکت توزیع برق تعداد قابل‌توجهی از مشترکین دستگاه‌های دولتی اثربخشی ۲ تا ۳ درصد مصرف برق را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: بر اساس مصوبه دولت امکان تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه برای استان‌هایی که دمای بالای ۴۵ درصد را تجربه می‌کنند؛ وجود دارد.

ارتقایی با اعلام اینکه البرز با پدیده آلودگی هوا نیز مواجه است، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ درصد ترافیک کشور به دلیل خروج شهروندان از کلان‌شهر تهران به البرز تحمل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل سازمان بازرسی و اداره کل محیط‌زیست البرز افزایش دو و نیم برابری هوای ناسالم در البرز به دلیل ترافیک پایان هفته است، گفت: با تعطیلی پنج‌شنبه آخر هفته این میزان آلودگی متحمل استان نمی‌شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز افزود: به دلیل افزایش دمای هوای طی روزهای آتی پنج‌شنبه پنجم مردادماه تعطیل و ساعات کار ادارات سه روز اول هفته آینده از ۶ و نیم لغایت ۱۳ و نیم خواهد بود.

وی اظهار کرد: با بررسی بیشتر تصمیم قطعی برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها اتخاذ خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار