معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان البرز از راه‌اندازی مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۲۳۲۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسعود مهران نیا پیش از ظهر سه‌شنبه در آیین افتتاحیه طرح پرورش استعدادهای درخشان قرآنی استان البرز، ضمن اعلام این خبر، گفت: طبق آخرین توافقات آموزش‌وپرورش با سازمان اوقاف، بناست مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم با محوریت اوقاف و آموزش‌وپرورش راه‌اندازی شود.

مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در البرز راه‌اندازی می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان البرز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با پرورش استعدادهای قرآنی، اظهار کرد: برای پیشرفت و تعالی جامعه باید تا آنجا که می‌شود در ترویج فرهنگ قرآن وزندگی قرآنی بکوشیم.

وی در ادامه با اعلام اینکه استان البرز استعدادهای قرآنی فراوانی دارد، عنوان کرد: با پرورش این استعدادها و نهادینه کردن زندگی قرآنی در جامعه می‌توان استان البرز را در سطح کشور نمایان کرد.

مهران نیا بابیان اینکه وظیفه یکایک ماست که فرزندانمان را به یادگیری قرآن ترغیب کنیم، افزود: برای ارتقاء سطح فرهنگ جامعه و رشد جوانان باید بتوانیم روحیه حق پذیری را در جامعه ترویج کنیم.

وی از راه‌اندازی مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در استان البرز خبر داد و بیان کرد: طبق آخرین توافقات آموزش‌وپرورش با سازمان اوقاف، بناست مرکز تخصصی حفظ قران کریم در استان البرز با محوریت اوقاف و آموزش‌وپرورش استان البرز راه‌اندازی شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان البرز یکی از شاخص‌های اصلی فعالیت آموزش‌وپرورش البرز در حوزه تعلیم و تربیت را آشنایی دانش آموزان با قرآن، معارف اسلامی و نشر ارزش‌های قرانی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از راه‌اندازی طرح پرورش استعدادهای درخشان قرانی ترویج و توسعه فرهنگ قرانی و شکوفایی استعدادهای قرآنی دانش آموزان است و برای تحقق این مهم به همکاری والدین احتیاج داریم چراکه والدین نقش مهمی در آموزش فرهنگ قرآن به کودکان و نوجوانان دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها