عضو کارگروه فرهنگی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه تاکید کرد؛
عضو کارگروه فرهنگی مجمع بسیج و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه با بیان اینکه اغلب مدیران نگاه مناسبی به رسانه ها ندارند، افزود: مجموعه مدیریتی شهرستان علاوه برمعرفی خدمات نهاد خود و پاسخگویی به مطالبات مردم باید نگاه خود را نسبت به رسانه های جمعی اصلاح کنند.
کد خبر: ۸۸۹۲۳۲۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد حسن زاده در نشستی مشترک با انجمن خبرنگاران تربت حیدریه اظهار داشت: این نگاه به دلیل عدم تعریف نامناسب از رسانه ها و خبرنگاران بوجود آمده که لازم است جهت پاسخگویی به انتقادات مردم و همچنین ارائه گزارش عملکرد دوایر دولتی، این نوع نگاه اصلاح شود.
 
وی تصریح کرد: نقش رسانه ها برای پیشرفت و توسعه منطقه حائز اهمیت است و مدیران بایستی از این ظرفیت و به تناسب امکانات موجود بیشترین بهره وری را داشته باشند.
 
حسن زاده با تاکید بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی مختص خبرنگاران، برخورد حرفه ای و ارزش گذاری با موضوعات مختلف از سوی خبرنگاران را باعث همراهی بیشتر مدیران نهادها و دوایر دولتی با این قشر زحمتکش عنوان کرد.
 
رئیس انجمن خبرنگاران تربت حیدریه، جایگاه حقوقی پائین این قشر از جامعه را دلیل اصلی محدود بودن خبرنگاران در این شهر عنوان کرد و افزود: گاهی افراد معدود در مناسبت های خاص با عنوان خبرنگار یا عکاس حضور پیدا کرده و در سایر عرصه های خبری نشانی از آنها نیست.
 
اصغر غضنفری تاکید کرد: از سویی دیگر دستگاههای اجرایی باید تکلیفشان با حوزه رسانه مشخص و خبرنگاران فعال و رسمی بر اساس معیارهای قانونی وزارت فرهنگ و ارشاد معرفی شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها