خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: یکی از کارهای بزرگ حضرت معصومه (س) انجام دادن وظیفه ای بود که خداوند متعال بر دوش ایشان گذاشته بود و در این راه ایشان هیچ کوتاهی نکرد.
کد خبر: ۸۸۹۲۳۱۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در جمع مردم روستای چاریس با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: حضرت معصومه (س) در خانداني كه سرچشمه علم و تقوا و فضايل اخلاقي بود، پرورش يافت و همچنین آن حضرت مظهر فضايل و مقامات است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از کارهای بزرگ حضرت معصومه (س) انجام دادن وظیفه ای بود که خداوند متعال بر دوش ایشان گذاشته بود و در این راه ایشان هیچ کوتاهی نکرد، همراهی با ولایت و امام در آن شرایط سخت و بعد مسافت که مدیریت کاروان بنی هاشم از مدینه به سمت امام رضا (ع) صورت گرفت.

عدالتی شربیانی افزود: این حرکت از باب دلتنگی و علاقه نبود، فلسفه این حرکت یک حرکت عظیم و ماندگار جهت مشخص کردن مسیری جهت رضایت الهی و مشخص کردن راه برای ما بود که ما ادامه دهنده این مسیر باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآور شد: عفت و حجاب مهمترین ویژگی زن مسلمان است و حرکت در مسیر با رعایت تمام جهات اسلامی، همراه  با پاکدامنی، عفت و حجاب در جامعه این حرکتی است، که امروز باید از حضرت فاطمه معصومه(س) آموخت و آن را در زندگی به کار گرفت.

وی در خاتمه به القاب حضرت معصومه (سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: یکی از القاب حضرت فاطمه معصومه «شفیعه» است که بنابه روایات این بزرگوار در روز قیامت همه را شفاعت خواهد کرد که در یکی از دیگر روایت ها آمده است که شیعیان را مورد شفاعت خود قرار خواهد داد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها