رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد عنوان کرد؛
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد گفت: همزمان با ایام دهه کرامت بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از 100 برنامه فرهنگی و هنری در خلیل‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۲۲۴۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
علی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی با بیان اینکه شعار امسال دهه کرامت با عنوان در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم می‌باشد، اظهار کرد: برنامه‌های روز شمار دهه کرامت در قالب یک بولتن پس از برگزاری جلساتی که با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر دستگاههای اداری برگزار شد، به ادارات و سازمان‌ها و نیز مجموعه‌های مردمی داخل شهر ارسال شده است.

وی نصب پلاکارد و چراغانی و نیز برگزاری جشن‌های شاد و فرهنگی را از جمله برنامه‌های دهه کرامت نام برد و افزود: برگزاری همایش روز دختر و تجلیل از دختران همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(ع) در این شهرستان در محل مزار امامزادگان این شهرستان با حضور خانواده‌ها برگزار می‌گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد اهدا جوایز به خواهران هم نام حضرت معصومه(ع)، برگزاری همایش باشکوه میلاد حضرت معصومه(ع)، کارگاه مهارت‌های زندگی و نیز برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی از جمله برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان نام برد.

توکلی گفت: برگزاری جلسات زیارت عاشورا، سخنرانی، برپایی روزانه صلوات خاصه امام رضا(ع) همایش عفاف و حجاب و تجلیل از کارآفرینان برتر بخش کشاورزی  نیز از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در خلیل‌آباد است.

وی برگزاری اردوهای فرهنگی، اعزام مددجویان به مشهد مقدس، غبارروبی مزار شهدا، توزیع بسته‌های فرهنگی و غذایی به مستمندان، برگزاری کارگاه آموزشی آسیب‌های فضای مجازی، برگزاری مراسم جشن کرامت، برگزاری مسابقات ورزشی توسط ادارات ذی‌ربط و هیات ورزشی در طول دهه کرامت نام برد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها