در راستای حمایت از فرهنگ حجاب در جامعه:
در این بیانیه آمده است:انقلاب اسلامي به عنوان موهبتي الهي عفاف و حجاب را كه وديعه اي از حضرت فاطمه زهرا(س) به يادگار مانده به زنان ايران اسلامي بازگرداند.
کد خبر: ۸۸۹۲۲۳۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛در این بیانیه آمده است:انقلاب اسلامي به عنوان موهبتي الهي عفاف و حجاب را كه وديعه اي از حضرت فاطمه زهرا(س) به يادگار مانده به زنان ايران اسلامي بازگرداند تا با داشتن آن برخود باليده و در جامعه جهت تحقق اهداف «جامعه فاطمي» گام برداشته و انقلاب اسلامي فطرت پاك انساني را در جامعه استوار نموده است و سعي مي كند اصول انساني و اخلاقي را با تعاليم ديني و الهي تنظيم نمايد.

مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در مورد اهميت حجاب مي فرمايند «حجاب براي زن به معناي ذلت نيست، بلكه به معناي عصمت و حفظ زن است و نه فقط عصمت و حفظ زن، بلكه عصمت و حفاظت زن و مرد هردو است». حجاب به معناي چادر نيست اما چادر در نزد ما ايراني ها كه زنان ما از قديم داشتند بهترين نوع حجاب است. مسئله حجاب به معناي منزوي كردن زن نيست بلكه به معناي جلوگيري از اختلاط و آميزش بي قيد و شرط زن و مرد در جامعه است چرا كه اين موضوع هم به ضرر جامعه و هم به ضرر زن و مرد به خصوص زن است. «حجاب و عفاف مخصوص خواهران نيست اي برادران مسلمان! و اي برادران جوان! شما هم مراعات عفاف و حجاب اسلامي را بكنيد شما هم با لباس شايسته در محيط كار و جامعه ظاهر شويد».

ما بسيجيان ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد برحسب وظيفه و مسئوليتي كه داريم اعلام مي­نماييم: واجب است نسبت به جريان فساد و بي اخلاقي ها و سيل خانمان سوز فرهنگ برهنگي و بي عفتي كه پيش مي رود تا دامان همه را آلوده كند و دستورات الهي را به سخره بگيرد، بيشتر احساس مسئوليت نموده و براي خدا قيام مي كنيم و اقدامي بازدارنده و منطقي انجام مي دهيم تا غضب الهي گريبان‌گير جامعه ما نشود و امروز در برابر هجمه هاي سنگين رسانه هاي غربي، ماهواره ها و فضاي مجازي بايد با بصيرت ديني و تفكر اسلامي به صيانت از عفاف و حجاب زنان بپردازيم.

ما مردم انقلابی استان یزد با سابقه اي انقلابي و تقديم بيش از 4 هزار شهيد در كشور همواره از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي دفاع کرده و در مبارزه با فرهنگ وارداتي غرب كه ترويج فرهنگ اباحي‌گري، برهنگي و بي هويت جلوه دادن زنان و در حذف «مادر» از جامعه سعي خود را كرده، تا پاي جان در مقابل اين فرهنگ منحط مقاومت مي كنيم.

ارسال نظرات