خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا ولایت و بصیرت را دو عامل مهم پاسداری از انقلاب دانست و گفت: ولایت مداری مردم و رهنمودهای ولایت فقیه موجب ناکامی دشمنان نظام شده است.
کد خبر: ۸۸۹۲۱۹۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مرحله نخست مبارزه با استکبار را دشمن شناسی دانست و اظهارکرد: برای این منظور مساله بصیرت بسیار حائز اهمیت است، مردم در دوران دفاع مقدس دشمن را شناختند و در مسیر ولایت فقیه حرکت کردند.

وی افزود: افراد دارای بصیرت با همه وجود تسلیم امام و ولی فقیه بوده و در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم که رزمندگان تا پای جان و فدا شدن در راه امام پیش رفتند.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: ملت ایران همواره با حضور در صحنه های مختلف حمایت خود را از نظام به اثبات رسانده و از ارزش ها و آرمان های انقلاب دفاع کرده اند.

وی اظهار داشت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با روش های مختلف تلاش در براندازی نظام داشتند و هر روز این دشمنی ها با شدت بیشتر و روش های پیچیده تری دنبال می شود که البته با هوشیاری و رهنمود های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و ولایت مداری مردم، دشمن روز به روز ضعیف تر می شود.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به هراس دشمنان از پیشرفت های ایران اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن از قدرت ایران ناراحت و نگران است بنابراین هر روز به دنبال روشی برای ضربه زدن به نظام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا ادامه داد: تا زمانی که مردم حول محور ولایت فقیه حرکت می کنند دشمن نمی تواند کوچکترین ضربه ای به نظام وارد کند و این علت ناکامی دشمنان در طرح ها و حیله های های گوناگونی که تاکنون بکار گرفته است.

وی به توطئه های امریکا علیه ایران اسلامی مورد اشاره و اضافه کرد: امریکا هیچگاه نخواهد توانست به اهداف شوم خود دست پیدا کند چراکه مردم ایران پیوندی عمیق با ولایت فقیه دارند.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر لزوم ولایت مداری مردم، اظهار کرد: شهدای ما در این مسیر گام برداشته و در دنیا و آخرت جاویدان شدند و بقای انقلاب ثمره خون شهداست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان با اشاره به اینکه ملت ایران پای ارزش ها و آرمان های انقلاب ایستاده اند، یادآور شد: ما با پیروی از شهدا در راه ولایت فقیه گام برداشته و از آرمان های خود دست نخواهیم کشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها