مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان:

رسالت بسیج در زمان ومکان خاصی تعریف نشده/هرجایی که انقلاب در خطر باشد بسیج پیش قدم است

مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مهم ترین هدف انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن نوین جهان اسلام با الگوپذیری از سبک زندگی اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۹۲۱۸۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان: سرهنگ پاسدار مسعود پناهی ،مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید فهمیده سرپرستی شعب بانک صادرات استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که در تمام اقشار 22گانه بسیج هرسال درهرقشری یک سالی را به عنوان یک شهید شاخص کشوری و استانی نام گذاری می کننداضهار داشت:سال جاری شهید شاخص بسیج کارمندی کشور به نام شهید محبعلی فارسی نامگذاری شد و دراستان نیز این روز را بنام شهید سلطانعلی عاشوق نامگذاری کرده اند.
سرهنگ پاسدار پناهی با اشاره به این مطلب که سپاه و بسیج حافط ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این رسالت مهم در اصل 150 قانون اساسی هم ذکرشده است، گفت: این نهاد مقدس وتشکل مردمی پس از گذشت 38سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی کارنامه های درخشانی را به ثبت رسانده است.
وی افزود: بعد از جنگ هشت ساله بسیج با دوراندیشی قویتری در عرصه ها ومیدانهای مختلف پای کاربوده، که سازندگیعمران،آبادانی امروز کشو ر بعد از جنگ با همت بسیج به ویژه بسیج سازندگی به وضوح نمایانگر این مهم است.
مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان اظهارداشت: با تفکر بسیج مشکلات جامعه ومردم حل شده، وامروز شاهدیم که گروههای جهادی در دو رترین نقاط استان وکشو ردرحال  خدمت رسانی به محرومین هستند،که این مهم بحث اقتصاد مقاومتی و فرامین مقام معظم رهبری را به جدپیگیری واجرایی می کنند.
و ی باتاکیدبه این مطلب که سپاه پیرو ولایت فقیه بوده وهست،و گوش به فرمان ولایت فقیه در تمام صحنه ها حضوری منسجم و مستحکم داردتصریح کرد: اهداف انقلاب اسلامی در سپاه رسیدن به تمدن نوین جهان اسلام والگو پذیری از سبک زندگی ایرانی اسلامی از ائمه(ع)است.
سرهنگ پاسدار پناهی با بیان این نکته که برای دست یابی به اهداف سپاه وانفلاب اسلامی باید تحول اسلامی در سیستم ادارات وجود داشته باشد وکارمندانی تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم از پایگاههای مقاومت بسیج کارمندی در ادارات استان انتظار می رود که در راستای ارتقاءسطح سلامت اداری وتکریم ارباب رجوعان برنامه های فرهنگی وبصیرتی با اراده الگوهایی چون شهید رجایی را الگو قرار دهند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: پایگاههای مقاومت بسیج باید بازوی ادارات بوده ودر راستای اجرایی شدن فرامین رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال دلسوزانه اقدام و عمل کنند و تعمیق و گسترش فرهنگ بسیجی را مد نطر داشته باشند تا فرصت ها وآسیب ها را به خوبی شناسایی کنند.
گفتنی است در پایان این برنامه از زحمات برادر بسیجی کیخا فرمانده اسبق پایگاه مقاومت بسیج سرپرستی شعب بانک صادرات تجلیل وبرادر بسیجی سهراب نارویی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید فهمیده سرپرستی شعب بانک صادرات استان منصوب وحکم مسئولیتی به وی اعطا گردید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار