خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
کارشناس مشاوره و مسائل مذهبی
کارشناس مشاوره و مسائل مذهبی گفت : حجاب برای زنان و دختران حفاظ است و و به آنها وقار،شخصیت،ارزش و قداست می دهد.
کد خبر: ۸۸۹۲۱۲۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، حجت الاسلام صغیرا کارشناس مشاوره و مسائل مذهبی درجمع خواهران بسیجی  در برنامه دخترانه ترین یادواره (ویژه برنامه ی بزرگداشت شهدای زنده با محوریت دختران) که به همت حوزه ی 8 بسیج دانش آموزی سمیه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه ی معصومه و روز دختر در محل دفتر تخصصی نوجوان برگزار گردید،گفت : حجاب برای زنان و دختران ارزش می آورد و محدودیت نیست بلکه مصونیت است.

وی در ادامه به زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) اشاره کرد و افزود : همه ی ما دوست داریم بقا داشته باشیم و حضرت معصومه (س) پس از 1300 سال از وفات ایشان این همه زائر دارند و این بواسطه ی بزرگی و شخصیت ایشان می باشد و اگر دختران در مسیر حضرت معصومه حرکت کنند سود می برند و اگر در مسیر سبک زندگی غربی بروند ضرر خواهند کرد.

حجت الاسلام صغیرا افزود : پیامبر تکبر و ترس برای دختران را از مهمترین صفات و ویژگی های آنان دانست و همواره دختران ما باید این صفات را داشته باشند و در حجاب خود از حضرت معصومه (س) الگو گیری نمایند.

وی تأکید کرد دین مبین اسلام به زن ارزش و بها داده و مطمئنا دختران و زنان بدحجاب یا بی حجاب بیشتر مورد تعرض قرار می گیرند و حجاب واقعا حفاظی است برای آنها. و حدود30 آسیب برای بی حجابی و 55 آسیب برای روابط دختر و پسر وجود دارد.

وی در پایان با توجه به اینکه بعضی از دختران فرزندان شهداء و جانبازان بودند، ایثارگران و شهدای مدافع حرم را مایه ی امنیت و آرامش این مملکت دانست و تصریح کرد اگر آنها نبودند الان داعش به مرزهای ما حمله کرده بود و مانیز وضعیتی مثل کشورهای همسایه داشتیم.

استفاده از مباحث خانم دکتر عسگری مشاور و استاد دانشگاه و خانم عصمت مسئول امور بانوان سازمان بسیج دانش آموزی و تجلیل از خواهران نمونه در عرصه های مختلف از دیگر برنامه های این یادواره بود.  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها