برادر شهیدان رضایی در گفتگو با بسیج:

بزودی دو شهید خوشنام در دودانگه تدفین می شوند

سرهنگ پاسدار رضایی با اشاره به رایزنی ها در طی سال گذشته با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران نسبت به تخصیص شهدای گمنام بخش دودانگه ساری، از تدفین دو شهید خوشنام در آینده ای نزدیک در این بخش خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۲۰۱۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، برادر سه شهید بخش دودانگه ساری در گفتگو با بسیج ضمن اشاره به پیگیری مجدانه ستاد یادواره شهدای دودانگه از سال گذشته تا کنون، مبنی بر متبرک شدن سرزمین دودانگه به وجود پیکر های خوشنام و معطر دفاع مقدس گفت: پیشتر قرار بود همزمان با تشییع 15 شهید گمنام(خوشنام) دفاع مقدس که در تیرماه 96 مازندران را معطر به وجود قدسی خود کردند، از آن جمع  2 آلاله سرخ مکتب امام حسین(ع) میهمان 148 شهیدی از دودانگه شوند که همراه مردم دلداه به شهدای این بخش، آغوش باز کرده بودند.
رئیس ستاد یادواره شهدای دودانگه ساری درباره  علت تاخیر و افزایش چشم انتظاری مردم منطقه برای متبرک کردن سرزمین خود از وجود شهدای گمنام  افزود: علی رغم  تلاش و جدیت همکاران ستاد یادواره و فرماندهی حوزه مقاومت بسیج منطقه، برخی مسئولان دستگاههای بخش اقدامات جدی ای برای رفع موانع اراضی مورد نظر و آماده سازی تمهیدات زیر ساختی تدفین شهدا نداشته یا آنرا سهل گرفتند.
وی یادآور شد: علی ای حال، با نزدیک شدن  موعد تقسیم شهدای اخیر خوشنام در مناطق مازندران، تکاپوی همکاران  به اتفاق مسئولان بجایی نرسید و متولیان امور شهدای گمنام مازندران هم ناگزیر و به حق از تحقق وعده خود سر باز زدند، و تحویل شهدای خوشنام برای تدفین در دودانگه را منوط و مشروط بر آماده سازی بستر و رفع موانع کشاورزی و قانونی قطعه مورد نظر دانستند.
سرهنگ رضایی بیان کرد: با پیگیری مجدد ستاد یادواره و همت مضاعف مسئولان،  اینک با خرید ملک مورد نظر در حاشیه محمدآباد فریم(فریم شهر) و اقدامات برای آماده سازی زیر ساخت های اراضی یاد شده، اعم از انتقال آب، برق، راه آسفالته و مناسب و ... متولیان امور شهدای گمنام استان قول داده اند که بزودی دو شهید گمنام(خوشنام) دفاع مقدس میهمان و در واقع میزبان مردم منطقه خواهند شد و این سرزمین را با عطر قدسی و قطعه بهشتی خود معطر و متبرک می سازند.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها