مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده:

برگزاری کلاس‌های آموزشی ،تربیتی و فرهنگی در مناطق محروم

کلاس‌های آموزشی ،تربیتی و فرهنگی با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۱۹۴۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده بابیان اینکه در ارائه خدمات به خانواده‌های تحت حمایت مددجویان ساکن مناطق محروم استان دارای اولویت هستند، گفت: تعداددوهزار و626 خانوار مددجویی با جمعیت چهارهزار و 607 نفرساکن مناطق محروم شهرستان خدابنده هستند.

ذبیح‌الله غفاری یکی از زمینه‌های خدمت‌رسانی مؤثر به جامعه هدف کمیته امداد به‌ویژه در مناطق محروم را بهره‌گیری از مشارکت اقشار مختلف در این بخش دانست و افزود: حضور خیران و اقشار مختلف جامعه در کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد موجب می‌شود خدمت کمیته امداد در مناطق محروم ازلحاظ کمی و کیفی افزایش یابد.

وی اظهار داشت: در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف در مناطق محروم با هماهنگی نیروی مقاومت بسیج شهرستان مددجویان تحت حمایت این نهاد از خدمات گروه‌های جهادی به‌منظور کمک به ارتقاء سطح فرهنگی و معیشتی خانواده‌های تحت حمایت بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده در ادامه به تهیه و توزیع 200 بسته سبد مواد غذایی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش گرماب با همکاری نیروی مقاومت بسیج اشاره کرد و گفت : بسته‌های مواد غذایی شامل برنج ، روغن ، حبوبات ، گوشت ، رب و ماکارونی بود که ارزش ریالی کمک انجام‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده 200میلیون ریال برآورد شده است.

غفاری به برگزاری کلاس‌های آموزشی ،تربیتی و فرهنگی با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم نیز اشاره کرد و افزود : در کنار توزیع مواد غذایی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در مناطق محروم به‌منظور ارتقاء سطح فرهنگی و تعمیق باورهای دینی گروه‌های مختلف مددجویی دوره‌های آموزش قرآن و احکام نیز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار