مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده:

فرصت‌های شغلی ایجادشده برای مددجویان بر اساس استعداد و علاقه‌مندی افراد می باشد

فرصت‌های شغلی ایجادشده برای مددجویان تحت حمایت بر اساس استعداد و علاقه‌مندی افراد بوده و آموزش‌های مرتبط شغلی نیز به‌منظور پایدارسازی طرح‌های اشتغال در دوره‌های مختلف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۱۹۳۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه ارائه خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف باهدف توانمندسازی به جامعه هدف ارائه می‌شود، گفت : بر همین اساس سالانه 10 درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توانمند شده و از بدنه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

ذبیح‌الله غفاری یکی از راهکارهای کمیته امداد در حوزه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت را اشتغال‌زایی برای گروه‌های مختلف مددجویی عنوان و افزود: ایجاد طرح‌های اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد موجب می‌شود زمینه درآمدزایی و استقلال اقتصادی و خوداتکایی آن‌ها فراهم شود.

وی در ادامه اظهار داشت: فرصت‌های شغلی ایجادشده برای مددجویان تحت حمایت بر اساس استعداد و علاقه‌مندی افراد بوده و آموزش‌های مرتبط شغلی نیز به‌منظور پایدارسازی طرح‌های اشتغال در دوره‌های مختلف برگزار می‌شود .

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده در ادامه از پرداخت شش میلیارد و 845 میلیون ریال در قالب تسهیلات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود : از مجموع تسهیلات پرداختی به جامعه هدف از ابتدای امسال پنج میلیارد و 400میلیون ریال برای ایجاد اشتغال و یک میلیارد و 445 میلیون ریال نیز در قالب وام کارگشایی بوده است .

غفاری ادامه داد : از محل تسهیلات اشتغال پرداختی به مددجویان تحت حمایت 58 فرصت شغلی جدید در شهرستان خدابنده برای جامعه هدف کمیته امداد ایجادشده است .

وی بابیان اینکه مبالغ پرداختی در قالب تسهیلات اشتغال از محل منابع بانکی و صندوق امداد ولایت تأمین‌شده است ، گفت : بااستعداد سنجی مددجویان تحت حمایت و انجام مشاوره‌های شغلی مناسب به آن‌ها در تلاش هستیم زمینه بهره‌مندی گروه‌های مختلف مددجویی را از خدمات اشتغال کمیته امداد فراهم کنیم .

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده همچنین به پرداخت 89 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و ادامه داد : تسهیلات پرداختی در قالب وام کارگشایی به‌منظور رفع مشکلات معیشتی و درمانی خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند بوده است .

ارسال نظرات