خبرهای داغ:
ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

حضور آتش‌نشانان شهرداري قزوين در 396 عمليات در تیر ماه سال جاري

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آتش نشانان قزوين در تیر ماه امسال در 396 عمليات مختلف امداد و نجات و اطفاء حريق حاضر شدند.
کد خبر: ۸۸۹۱۹۲۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين اظهار کرد: تماسهاي مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در تیرماه ماه سال 1396، آتش نشانان را به 396 عمليات مختلف امداد و نجات و اطفاء حريق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سريع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ايمن سازي محل حادثه اقدام کردند.

اين مقام مسوول در ادامه بيان کرد: عمليات‌هاي انجام شده در اين مدت مربوط به تصادف يا واژگوني خودرو 22 مورد، حريق منزل مسکوني و مغازه 14 مورد، حريق خودرو 18 مورد، حريق شرکت 8 مورد، محبوس شدن داخل آسانسور 26 مورد، محبوس شدن داخل منزل مسکوني 16 مورد، غرق شدگی 7 مورد، مشاهده و گير کردن حيوانات وحشي 26 مورد ، نشت آب ساختمان 12 مورد، حریق سطل زباله ضايعات و علف هاي هرز 121 مورد، حريق باغات و مزارع گندم و جو 43 مورد ، خارج کردن حلقه انگشتري 17 مورد و 66 مورد حوادث ديگر رخ داده که آتش‌نشانان با اقدام سريع و اعزام به موقع نسبت به کاهش خطر و ايمن سازي محل حادثه اقدام کردند.

مديرعامل سازمان آتش نشاني با اشاره به  لزوم فراگیری آموزش های ایمنی و نگهداری یک دستگاه خاموش کننده در منزل و محل کار از  عموم شهروندان درخواست کرد تا با رعايت کامل موارد ايمني از وقوع حوادث مختلف جلوگيري کرده و در زمان بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره 125 آتش نشانی تماس حاصل کنند .

وی در خاتمه یادآور شد کلیه شهروندان می توانند جهت ثبت نام در کلاسهای یک روزه و رایگان آموزش کار با خاموش کننده های دستی و نحوه مقابله با حریق، نام و نام خانوادگی خود را به شماره 3000500125 پیامک نمایند .

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها