در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود
همزمان با دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) در روز ۳ مرداد، آغاز می‌شود فرهنگسرای گلستان با تهیه ویژه برنامه های این دهه با افتخار میزبان دختران و بانوان منطقه هشت خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۹۱۹۱۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
به گزارش روابط عمومی مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه8 و فرهنگسرای گلستان؛ ویژه برنامه‌های متعددی برای دهه کرامت در فرهنگسرای گلستان در نظر گرفته شده است که همه این برنامه ها با شعار «در شادی اهل بیت شاد باشیم» برگزار می شود.
در برنامه های دهه کرامت که با عنوان «رافت کریمانه» و با محوریت تأ سی از سبک زندگی اهل بیت(ع) امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و تعظیم شعائر دینی، توسعه و نشر فرهنگی رضوی اجرا می‌شود خواست و سلیقه عموم مخاطبان بویژه دختران و بانوان منطقه هشت لحاظ شده است.
گفتنی است این مجموعه برنامه‌ها با رویکرد بررسی سبک زندگی و ویژگی های معنوی کریمه اهل بیت علیهم اسلام، توجه ویژه به صفات والای «معین الضعفا» ی امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) وبا هدف ایجاد ارتباط عمیق با امامت و ولایت، ارتقای شناخت مردم در زمینه‌ نقش امامت حضرت امام رضا(ع) در تقویت تشیع در ایران اسلامی، محور قراردادن سبک زندگی حضرت معصومه علیهم السلام برای دختران و تکریم هنر زندگی اسلامی برگزار می شود.
بانوی آفتاب، ماه هشتم، نشست تجسمی نقاشی روی شیشه، سرزمین من، کدبانوی ایرانی، شبهای گلستان، نذر فرهنگی(خیرات کتاب)، کریمانه(جشن اعیاد دهه کرامت)، آدینه ها عیدند(ایستگاه های فرهنگی و هنری روز جمعه در اعیاد)، دوشنبه های قرآنی(کرسی تلاوت قرآن کریم در مساجد منطقه8)، آب و آئینه(پایگاه آموزشی ، چهارشنبه های کتاب(دیدار صمیمانه با نویسندگان)، درکوی نیکنامان(تجلیل از خانواده های شهدا)، داوری مسابقات حفظ موضوعی قرآن کریم با عنوان نورباران، تخفیف ثبت نام آموزشی برای دختران، نجوای عاشقان و یه حبه قند(قصه گویی قرآنی برای کودکان) از جمله مهمترین برنامه های فرهنگسرای گلستان در دهه مبارک کرامت است.
علاقمندان به بهره مندی از این برنامه ها می توانند فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.

ارسال نظرات