مسئول بسیج اساتید هرمزگان در گفتگو با «بسیج»:

بسیج اساتید با برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی معضلات اجتماعی را کاهش می دهد

کامرانی گفت: یکی از اقدامات بسیج اساتید برای کاهش آسیب های اجتماعی برگزاری کارگاه های سبک زندگی ایرانی اسلامی برای خانواده ها است.
کد خبر: ۸۸۹۱۹۰۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

بسیج اساتید با برگزاری کارگاههای سبک زندگی معضلات اجتماعی را کاهش می دهداحسان کامرانی مسئول بسیج اساتید هرمزگان و استاد دانشگاه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش بسیج در کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی اظهار داشت: بسیج اساتید در رابطه با موضوعات گفتمان سازی اقدامات بسیار زیادی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج اساتید تنها ارگانی است که در این حوزه به صورت ویژه کار کرده است افزود: یکی از این اقدامات برگزاری کارگاه های سبک زندگی ایرانی اسلامی برای خانواده ها است. در این زمینه کارگاه های زیادی گذاشته شده است. ما در این حوزه تربیت مدرسین در دانشگاه ها را داریم که بتوانند مثمر ثمر باشند.

استاد دانشگاه هرمزگان خاطر نشان کرد: بسیج اساتید در حوزه فرهنگی نیز اقدامات بسیار شایانی انجام داده است. به عنوان مثال پیوست نگاری فرهنگی یکی از بحث های اساسی و کلیدی است که در زمینه فرهنگ و پروژه های فرهنگی کشور تحولی ویژه ایجاد کرده است.

کامرانی بیان داشت: بسیج می تواند نقش بسیار پررنگی را در مقابله با کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی ایفا کند اما دولت نیز باید پای کار آمده و برنامه ریزی جدی در این خصوص انجام دهد. وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات و حتی حوزه های علمیه که مدیریت فرهنگی کشور را در دست دارند باید اقدام کنند.


ارسال نظرات