خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری مراسم رونمایی از کمپین فرهنگی - تبلیغاتی دهه کرامت با عنوان«در شادی اهل بیت شاد باشیم » در امامزاده صالح (ع) تهران از اکران طرح‎های منتخب این کمپین ملی در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۱۸۸۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، حجت الاسلام غلامرضا عادل ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اهمیت کمپینهای فرهنگی و تبلیغی  در تبیین مفاهیم دینی سبک زندگی اسلامی وقرآنی  در جامعه اظهار کرد: روابط عمومی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور با تتشکیل ستاد مشترک دهه کرامت و همراهی و همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران و آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) فعالیت جدیدی برای اکران طرحها ی فرهنگی به مناسبت دهه کرامت آغاز کرد.

حجت الاسلام عادل با بیان اینکه طرحهای کمپین دهه کرامت همزمان با ایام این دهه علاوه بر تهران در سراسر کشور و استان قزوین هم اکران خواهند شد، ادامه داد: برای برگزاری این کمپین روایتهای  مذهبی فراوانی مورد بررسی سندی قرار گرفته است، که از بین اینها، روایاتی که نزدیکی بیشتری با خانوادههای امروزی و زندگی مدرن داشتهاند انتخاب شده و در قالب طرحهای گرافیکی و کاریکاتور در سازهای تبلیغی اکران خواهند شد.

وی با اشاره به موضوع کمپین تبلیغاتی دهه کرامت با عنوان«در  شادی اهل بیت  شاد باشیم»، افزود: این کمپین با هدف تعییر رفتار وترویج سبک زندگی اسلامی   به مناسبت دهه کرامت و در آستانه  ولادت حضرت فاطمه  معصومه(س)، ولادت حضرت علی بن موسی الرضا  رضا(ع) و همچنین بزرگداشت حضرت احمد بن موسی  شاهچراغ وروز ملی تجلیل از امامزادگان  برگزار خواهد شد و تا پایان این دهه نیز ادامه دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه، با هدف بالابردن جذابیت آثار، برداشت‌هایی را از کلام امام رضا(ع)،در قالب هنر ؛گرافیک وکاریکاتور استفاده شده است  تصریح کرد: این کار به علت استفاده بیشتر و برقراری ارتباط راحتتر با بیانات امام رضا(ع) انجام شده است تا در نهایت جامعه امروز بتواند بهترین استفاده را از فرمایشات امام معصوم  ببرد.

وی گفت: موفقیتی که در برگزاری این کمپینها دیده میشود بهعلت همافزایی سازمان‏ها و دستگاه‌های فرهنگی است؛ همین موارد باعث خواهد شد از موازی کاری و اسراف در هزینههای فعالیتهای فرهنگی و مذهبی به حد چشمگیری کاسته شود. 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها