مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری تبریز:

تسریع در نصب آسانسور پل های عابر پیاده منوط به رفع موانع قانونی است

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری تبریز گفت: طرح های زیرساختی در راستای تسهیل عبور و مرور عابرین پیاده به ویژه برای معلولان و قشر سالخورده توسط شهرداری در حال اجراست و با رفع موانع اجرای آن شتاب بیشتری خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۸۹۱۸۸۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رضا خلیلی افزود: برای تملک و اخذ سند زمین برای نصب آسانسور و تامین برق پل های عابر پیاده اقدامات اولیه صورت گرفته و پس از اخذ مجوز از اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی، آسانسورها و موارد حقوقی و بیمه ای راه اندازی خواهند شد.

خلیلی یادآور شد: نصب آسانسور پل عابر گذر راهنمایی مفابل ساختمان دادگستری تبریز به لحاظ شکل هندسی آن مطالعات  بیشتری را می طلبد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نصب آسانسور برای پنج پل عابر پیاده در سطح شهر هدفگذاری شده است، اظهار داشت: این پنج پل عابر گذر در محدوده مناطق یک و دو شهرداری تبریز قرار دارد و سازمان زیباسازی شهرداری تبریز وظیفه  نظارتی این پروژه را به عهده دارد.

خلیلی بیان کرد: آسانسور پل عابر پیاده مقابل مسجد طوبی تبریز نصب شد و پس از اخذ مجوز استاندارد و قرارداد بیمه مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: اجرای طرح های این چنینی به غیر از ویژگی های زیباسازی شهری و تقویت زیر ساخت های عمرانی – ترافیکی تبریز موجب افزایش رضایتمندی شهروندان می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز همچنین گفت: طرح های اجرایی در زمینه زیباسازی شهری پس از پایان مراحل مطالعاتی آن و کسب مجوز از شهردار تبریز توسط مناطق اجرا می شود و از این طرح ها می توان به جداره سازی محوطه گرجیلر بازار تاریخی تبریز، جداره سازی داش مغازه لر اشاره کرد.

رضا خلیلی با اشاره به بودجه 12 میلیارد و 500 میلیون تومانی سازمان زیباسازی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: با کاهش هزینه های اجرای طرح های زیبا سازی شهری در آستانه رویداد گردشگری «تبریز 2018» کیفیت و حجم این طرح ها افزایش پیدا کرده است.

خلیلی با اشاره به اجرای طرح نورپردازی پل اتحاد ملی «پل کابلی» تبریز خاطر نشان کرد: محورهای ورودی شهر تبریز در اولویت طرح تحول فضای بصری شهر قرار دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار