مسئول بسیج مداحان در گفتگو با «بسیج» خبرداد

برگزاری دوره آموزش مداحی برای نونهالان دختر در دهه کرامت

فراهانی گفت: یعنی مربیان خواهر به نونهالان دختر علاقمند به ستایشگری اهل بیت تعلیم و تربیت آموزش مداحی خواهند داد.
کد خبر: ۸۸۹۱۷۹۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

محمد فراهانی مسئول سازمان بسیج مداحان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنامه های این سازمان در دهه کرامت اظهار داشت: یکی از نشست های تخصصی و هم اندیشی ذاکران اهل بیت (ع) در ایام دهه کرامت برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب افزود: دو اجتماع عمومی ذاکرین اهل بیت (ع) در سطح مرکز و دوره آموزش مربیان یاس های زینبی در این ایام انجام خواهد شد. یعنی مربیان خواهر به نونهالان دختر علاقمند به ستایشگری اهل بیت تعلیم و تربیت آموزش مداحی خواهند داد.

مسئول سازمان بسیج مداحان تصریح کرد: در شب جمعه و صبح جمعه دعای کمیل و ندبه در سطح کشور در همه استانها و شهرستان ها برقرار می شود. در شب ولادت حضرت معصومه (س) و روز ولادت امام ضا (ع) برنامه مراسم میلاد را برگزارخواهیم کرد.

فراهانی گفت: همچینن سازمان بسیج مداحان بحث تامین مداح برای تشکل ها و موسسات و سازمان هایی که برنامه و جشن دارند را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج مداحان استان قم و خراسان رضوی بحث اعزام مداح و تامین مداح در این حرم ها را نیز برعهده دارند.

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور بیان کرد: تولید کتاب سلسله عاشقی 2 پیرامون مناسبت های ماه ذی قعده از برنامهه ای سازمان است. تمام مناسبت ها ، اشعار ، نوحه ها و زندگی نامه معصومینی که ولادت و یا شهادتشان در این ماه است در این کتاب ارائه شده و در اختیار ذاکران اهل بیت(ع) قرار می گیرد.


ارسال نظرات