حسن پور گفت:موضوعاتی درباره اسلامی کردن بازار و تحکیم ارتباط اصناف بازار با علما نیز در دستور کار نشست تخصصی امروز سازمان بسیج اصناف است.
کد خبر: ۸۸۹۱۷۸۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنامه های این سازمان در دهه کرامت اظهار داشت: با توجه به حضور خادمان حرم امام رضا و حضرت معصومه (علیهما السلام) در سراسر کشور برنامه های متنوعی در بازارهای سراسر کشور به ویژه بازار تهران در این هفته برگزار خواهد شد.

وی افزود: در همین هفته خدام حرم امام رضا (ع) در سبزه میدان تهران حضور می یابند و به سمت یکی از امامزادگان بازار حرکت می کنند و این حرکتی است که در سراسر کشور انجام می شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف با بیان این مطلب گفت: نشست سازمان بسیج اصناف کشور همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت امروز با حضور علمای بازار سراسر کشور، سرمربیان حلقه های صالحین و مسئولان سازمان بسیج اصناف استان ها و از هر استان یک نفر در سازمان بسیج برگزار خواهد شد ضمن اینکه حجت الاسلام صدیقی نیز از مدعوین این جلسه هستند.

حسن پور خاطر نشان کرد: موضوعاتی درباره اسلامی کردن بازار و تحکیم ارتباط اصناف بازار با علما نیز در دستور کار نشست تخصصی امروز سازمان بسیج اصناف است.


ارسال نظرات