مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
عادل نوروزیان گفت: کمپین مردمی جهاز برون را داریم که در این طرح کسانی که توانایی ندارند کمک می شوند و به صورت نقدی یا خرید وسایل جهیزیه برای نیازمندان تهیه می کنیم.
کد خبر: ۸۸۹۱۷۷۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
عادل نوروزیان مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: جشنواره مردمی زیر سایه خورشید همزمان باسراسر کشور در 27 شهر استان خوزستان برای نهمین سال پیاپی برگزار می شود.

وی افزود: ما 13 مرکز حاشیه ای کلانشهر اهواز را پوشش خبری می دهیم. 300 برنامه در این دهه و در روز ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) برگزار می شود که شامل عیادت بیماران صعب العلاج، دیدار با علما، جشن های خیابانی و سفره اطعام رضوی می شود.

مسئول بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد: استقبال از خادمان حرم امام رضا (ع) مثل سالیان گذشته برگزار می شود و کمپین مردمی جهاز برون را داریم که در این طرح کسانی که توانایی ندارند کمک می شوند و به صورت نقدی یا خرید وسایل جهیزیه برای نیازمندان تهیه می کنیم.

نوروزیان اظهار داشت: موسسه حضرت جواد الائمه (ع) نیز علاوه بر این کمپین 18 جهیزیه کامل به زوج های جوان اهدا می کند. در طرح دیگری زائر اولی هایی که بین 45 تا 50 سال سن دارند به مشهد مقدس اعزام می شوند. بسیج رسانه هم این برنامه ها را پوشش خبری می دهد.

وی گفت: سازمان بسیج رسانه با قدرت و توان پوشش بزرگداشت این مراسم ها را بر عهده دارد تا با این روش با دشمنان و هجمه های فرهنگی آنان مقابله کند.

ارسال نظرات